Ernstig Probleem ! mijn MOBO herkent mijn Q9550 niet WTF !!!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dark
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dark

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2006
Hey,

Ik heb net mijn Q6600 uit mijn mobo gehaald ASUS P5K, de Q9550 erin gedaan koelpasta erop Asus Artic Square processor koeler erop en klaar dacht ik te zijn :love: maar nee wat krijg ik als ik de pc opstart dat ik mijn moederbord moet updaten wtf...... ?

Hoe moet ik mijn moederbord updaten ? nu moet ik dus eerst weer mijn oude Q6600 erin stoppen ufff en dan updaten want nu weergeeft die ook geen scherm meer dat mijn bios te oud is. Wat een ***** gedoe allemaal ben echt pissed off......

Nu ben ik naar de Asus website gegaan, en heb deze bios dingetje gedownload zie plaatje:
naamloos.JPG

Hoe moet ik dit dingetje in mijn pc installeren een .ROM bestand ???????

Help me aub deze cpu heeft mij zeer veel geld gekost !

Dacht ik klaar te zijn krijg ik het ene probleem na het andere wat een ***** zooi zeg ufff :mad:

Heb jij de CD Rom van je MB nog?

Daar moet het programma EZFLASH op staan.
Daarmee kan je het BIOS flashen d.m.v. het verwijzen naar dit ROM bestand maar mocht je dit nog nooit eerder gedaan hebben zou ik het aan een ander overlaten. Je krijgt maar één kans en gaat het fout dan heb je een grote kans dat je MB naar het vuil kan.

Oh ja, niet om vervelend te doen maar je had op de ASUS site van te voren kunnen kijken welke CPU's met welk BIOS ondersteund worden.

Laatst bewerkt:
Hey,

Ik heb er echt totaal geen verstand van van bios updaten dan. En nu ?

Iemand zoeken die het wel kan of naar een goeie PC winkel gaan en laten doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan