Forza Utreg
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 9 aug 2001
Beste Helpmij'ers,
Ik kan mijn windows 7 niet meer opstarten nadat ik een systeemherstel gedaan heb.
Heb door omstandigheden een eerder herstelpunt terug moeten zetten maar dit bood voor mij geen soelaas. Daarom wilde ik heb naar mijn laatste herstelpunt terug zetten.
Ën daar is het mis gegaan.
Kan niet eens in veilige modus opstarten!!
Het volgende heb ik geprobeerd:
Ook helpt Windows Memory Diagnostic niet want die vindt geen fouten
Computer laad 5 of 6 bestanden en start dan telkens opnieuw op.
Nou denk ik dat mijn windows corrupt is.
Is er een tool die ik op een USB stick kan zetten en daarmee kan proberen op te starten???
De pc is erg belangrijk voor me en er staat ontzettend veel op wat belangrijk voor me is.
Heb hem een aantal jaren geleden bij Alternate gekocht met voorinstalatie van Windows 7....en heb dus ook geen recovery dvd.
Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen???
Alvast bedank!!
Ik kan mijn windows 7 niet meer opstarten nadat ik een systeemherstel gedaan heb.
Heb door omstandigheden een eerder herstelpunt terug moeten zetten maar dit bood voor mij geen soelaas. Daarom wilde ik heb naar mijn laatste herstelpunt terug zetten.
Ën daar is het mis gegaan.
Kan niet eens in veilige modus opstarten!!
Het volgende heb ik geprobeerd:
- Uw computer herstellen
- Veilige modus
- Veilige modus met netwerk
- Veilige modus met opdrachtpromp
- Logboekregristratie van opstarten inschakelen
- Video met lage resolutie
- Laatst bekende juiste configuratie
- Modus Active Directory herstellen
- Fout opsporingmodus
Ook helpt Windows Memory Diagnostic niet want die vindt geen fouten
Computer laad 5 of 6 bestanden en start dan telkens opnieuw op.
Nou denk ik dat mijn windows corrupt is.
Is er een tool die ik op een USB stick kan zetten en daarmee kan proberen op te starten???
De pc is erg belangrijk voor me en er staat ontzettend veel op wat belangrijk voor me is.
Heb hem een aantal jaren geleden bij Alternate gekocht met voorinstalatie van Windows 7....en heb dus ook geen recovery dvd.
Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen???
Alvast bedank!!