Ernstig Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Speedy3338

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
Berichten
125
Ik heb een probleem wanneer ik mijn pc aan doe.

Ik start mijn pc op en na de bootscreen gebeurt er niks meer. Wanneer ik tijdens het opstarten F8 doe en ik probeer hem in veilige modus op te starten doet hij het ook niet. Wanneer ik hem laat opstarten met foutopsporingsmodus doet hij het wel weer. Maar ik kan op geen een enkel andere manier in mijn Windows komen. Weet iemand een oplossing hiervoor?
 
Tja, dat kan op verschillende manieren, de config bestanden zullen hersteld moeten worden met een herstelpunt uit de system volume information map.

Met een Knoppix cd kan dat, de schijf in een andere computer erbij hangen of op deze manier.

Ook kun je een repairinstall uitvoeren, alleen zijn alle veranderde systeem instellingen en upgrades weg.
 
Als je zon repair doet is alles dan ook uit het register weg en is service pack 2 dan ook weg of alleen de automatische updates?
 
Speedy3338 zei:
Als je zon repair doet is alles dan ook uit het register weg en is service pack 2 dan ook weg of alleen de automatische updates?

Een repairinstall kan alleen met een geslipstreamde SP2 cd, indien je die niet hebt, wil XP ook niet een repairinstall uitvoeren, het systeem op de comp is immers nieuwer dan die op de cd, je kunt hem wel zelf maken, maar alle upgrades zijn wel weg, die van na de laatste versie van SP2.

Ik gooi de schijf even in een andere comp, en haal het bestand wat ik nodig heb uit de system volume information, restore, RP nogwat, snapshot, en rename dat bestand naar system en zet hem in de windows/system32/config map.

Zie de link naar microsoft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan