Ernstig upload probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronados

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2007
Al enige tijd draai ik een webradio, maar de laatste tijd krijg ik steeds vaker een error met de melding dat de data niet snel genoeg kan worden verzonden, terwijl de upload hoogstens 20 kb/s is, wat nog niet eens de helft van mijn limiet is. Heb mijn eigen PC helemaal nagekeken en nieuwe drivers geinstalleerd, het hielp allemaal niets. Toch maar even de verbinding nagekeken en daaruit bleek dat een groot percentage van mijn uploadpakketjes verloren gaat bij een vermoedelijke KPN server.

Hier het resultaat uit het programma PingPlotter:
kpngz3.jpg

Is er een directe oplossing hiervoor of zal ik hiervoor bij KPN moeten aankloppen?

Alvast bedankt,
Ronados

Kleine edit: Ik ben niet de enigste met dit probleem, een andere DJ paar straten verderop heeft precies hetzelfde.

Laatst bewerkt:
Met de aantekening dat niet alle routers het antwoorden op ping-opdrachten hoge prioriteit geven en daarmee soms PL's genereren, zou ik bij je provider dit probleem aanmelden, met dezelfde data/gegevens die je hier gepost hebt (=PingPlotter informatie).

Wel even, ter vergelijking, op hetzelde moment een PingPlotter laten lopen naar een ip-adres dat een andere route volgt, bijvoorbeeld naar iemand die Chello als provider gebruikt of Quicknet.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan