Ernstige ruzie met HP printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvr

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2001
Berichten
185
Ik heb de laatste tijd ernstige ruzie met mijn HP printer 6122, eigenlijk vanaf het moment dat ik definitief XP gebruik.
De ene keer doet ie normaal wat van hem verlangd wordt, maar een paar tellen later bij een nieuwe opdracht ******* ie het.
Maar......., als ik dan de computer opnieuw opstart en als die daar mee klaar is gaat ie spontaan het verlangde printen???
Kortom ondanks het afsluiten onthoudt ie zijn opdracht.
Ik gebruik de laatste drivers die er zijn, heb de software al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en weet het nou niet meer.
Ik krijg wel steeds een foutmelding over de inktpatronen, maar ondanks dat print ie normaal ( als ie dus zin heeft).
Inktpatronen zijn meer dan de helft vol; ook al een keer d'r uit gehaald en opnieuw d'r weer in gestopt.
Heeft iemand enig idee?
 
Niet dat het 't antwoord is op je vraag, maar ik word altijd "nijdig" als ik dit soort problemen lees (nijdig op HP)

Na "tig" patches / upgrades / gevraagd advies op "tig" forums en door HP geadviseerde troubleshooting, heb ik mijn HP het raam uitgegooid en een Epson gekocht (een losse printer en een losse scanner).
Beide apparaten werken al ruim een jaar probleemloos onder XP................., plug and play KAN waar zijn, mijn beide Epsons bewijzen het bij mij.
 
Heb je na de overgang naar XP wel de driver geupdate naar XP?

Deze kun je hier downloaden.

Groeten,

Fred
 
Geplaatst door Lucky Fred
Heb je na de overgang naar XP wel de driver geupdate naar XP?

Deze kun je hier downloaden.

Groeten,

Fred

Nou nog zoiets, de installatie-cd die bij de printer is geleverd is stuk, dus ik heb de software van de homepage van HP moeten halen.
Ik mag dan toch wel aannemen, dat ik de laatste drivers krijg.
Maar je weet het nooit, dus ik heb de link gevolgd en die drivers geïnstalleerd.
Maar helaas... weinig verbetering
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan