error 0x800CCC0F

Status
Niet open voor verdere reacties.

kjellyboy

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2012
beste,

ik heb al alles geprobeert en het blijft de zelfde foutmelding, kan er iemand mij helpen??

De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: '', Server: ' ', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: :(

Wanneer krijg je deze melding? Bij welke activiteit? Als het bij Outlook is probeer dan dit:

Oplossing

U kunt dit probleem oplossen door het antivirusprogramma met e-mailbeveiliging uit te schakelen en vervolgens de naam van de POP-server handmatig toe te voegen in het dialoogvenster E-mailaccounts in Outlook. Ga als volgt te werk om de instelling van de POP-server handmatig toe te voegen:

1. Start Outlook.
2. Klik in het menu Extra op E-mailaccounts.
3. Klik op Bestaande e-mailaccounts weergeven of wijzigen en klik op Volgende.
4. Klik in het dialoogvenster E-mailaccounts op Toevoegen.
5. Klik op POP3 en klik op Volgende.
6. Typ de juiste gegevens voor uw POP3-e-mailserver en klik op Volgende.
7. Klik op Voltooien.

Oplossing

U kunt dit probleem oplossen door het antivirusprogramma met e-mailbeveiliging uit te schakelen en vervolgens de naam van de POP-server handmatig toe te voegen in het dialoogvenster E-mailaccounts in Outlook. Ga als volgt te werk om de instelling van de POP-server handmatig toe te voegen:

1. Start Outlook.
2. Klik in het menu Extra op E-mailaccounts.
3. Klik op Bestaande e-mailaccounts weergeven of wijzigen en klik op Volgende.
4. Klik in het dialoogvenster E-mailaccounts op Toevoegen.
5. Klik op POP3 en klik op Volgende.
6. Typ de juiste gegevens voor uw POP3-e-mailserver en klik op Volgende.
7. Klik op Voltooien.

Dat dus. Succes!

Ja, als jij die fout daar krijgt geld de bovenstaande oplossing voor jou. Succes!

Bovenstaande oplossing is Outlook. Zoals ik al eerder vroeg, bij welk programma krijg je die error code?

De bovenstaande oplossing door mij gegeven was voor outlook, ik zal er ook een zoeken voor live mail.

ik heb outlook exprees, en windows live mail en alle twee het zelfde probleem:(

De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'mail.icefm.be(1)', Server: 'mail.icefm.be', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F

ik heb een website en ik kreeg een email adres voor mijn website op de ipad lukt het maar bij outlook express niet en windows live mail ook niet
bj smtp is mail.icefm.be

Uhm, wat bedoel je. Gaat het nu plots over een website? Ik bedoel je provider: KPZ, ZIGGO, TELENET, XS4ALL welke heb je?

ik zou het niet weten het enige dat ik weet dat belgacom ons internet levert

Kan de host smtp.belgacom.be niet vinden. Controleer of u de naam van de server juist hebt opgegeven. Account: 'mail.icefm.be (1)', Server: 'smtp.belgacom.be', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 11004, Foutnummer: 0x800CCC0D

nu krijg ik dit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan