Error 1324 the folder path 'mijn afbeeldingen' contains an invalid character.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Konijn2004

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2004
Ik krijg vaker de melding: Error 1324 the folder path 'mijn afbeeldingen' contains an invalid character.
Ik krijg deze error bij een paar dingen:
- Installeren bij mijn HP printer.
- Deinstalleren van Norton Systemworks.
- Bij het installeren van sommige spellen, waaronder Rome: Total War.
- Bij msn 6.2 had ik het ook (ik moest altijd windows messenger gebruiken) maar toen msn 7 uitkwam kon ik msn 7 wel installeren.

Heeft iemand een oplossing hiervoor?

Bedankt.

ik krijg deze foutmelding ook maar dan bij het instaleren bij het programa alcohol 120 en ook bij het instaleren van acrobat reader, op die site die JaapJvanVeen gaf heb ik helemaal niets aan helaas, ik heb trouwens windows xp maar kan iemand mij helpen want ik heb heel hard dat programan alcohol 120 nodig, alvast bedankt :) het rare aan deze error is dat die helemaal niet kan omdat er geen map meer is op mijn computer die mijn afbeeldingen heet, en ik snap ook niet wat dat instalatie programa te zoeken heb in mijn afbeeldingen

Laatst bewerkt:
Als je klikt op de door mij opgegeven webplek dan staat onderin het artikel dat dan naar voren komt een verwijzing naar
Microsoft Knowledge Base nr. 292582 als volgt
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;292582

Daar vind je aangegeven dat er fouten in je registry zitten en die moet je heel voorzichtig repareren op de wijze zoals dat daar aangegeven staat.

Denk er aan van te voren een backup te maken voor het geval dat je je register naar de filistijnen helpt.

Het is dus een fout in de systeem registers!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan