Error 1513

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bassos

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2004
Ik heb net Partition Magic 8.0 geinstalleerd, omdat ik mijn schijf wat wil opdelen in verschillende partities. Dus ik ben aan de slag gegaan. Heb eerst even een handleiding doorgelezen hoe het in zijn werk gaat, een partitie maken.

Heb gewoon de wizard doorlopen. Op een gegeven moment moet je rebooten zodat hij drie verschillende stappen kan doorlopen. Ik geloof eerst resizen dan een nieuwe partitie aanmaken en dan controleren of zoiets dergelijks.

Maar als hij eenmaal opnieuw aan het opstarten is en aan het resizen is geeft ie een foutmelding:

Error 1513: Bad attribute position in file record

Na veel zoeken in de help file ben ik er nog niet achter gekomen waarom die melding komt en hoe ik het kan verhelpen. Kan iemand mij even advies geven aub??

wat is het merk van je harddisk?
ik heb ook wel is zon error gehad met een maxtor ik weet alleen niet of het dezelde was :eek:

kan je in bios bekijken, maar ook bij eigenschappen van je hdd en dan hardware!

daar had k dat ook een keer mee met een maxtor weet alleen nie meer welke error exact

moet j 'n x sgijfcontrole of chkdsk uitvoeren, kijken of 't dan wel lukt!

Nee CHKDSK mocht niet baten, iemand anders nog een idee??

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Error+1513%3A+Bad+attribute+position+in+file+record&meta=

?

Eerste googlehit:

Description
This patch will update the full version of Symantec Partition Magic from version 8 to 8.01. Partition Magic was initially developed by PowerQuest who were purchased by Symantec in 2003. Not surprisingly, this can create some confusion - apart from some branding, there is no clear guide to the differences between the PowerQuest and Symantec releases (they are both version 8). This 8.01 patch was released by Symantec but the readme refers to the PowerQuest-branded version.

The update fixes bugs in the program, specifically the 'Error 1513: Bad attribute position in file record - EA3905E9". After downloading and installing the patch, you may be prompted for a password. If so, enter the following: pm1513.

http://www.softwarepatch.com/utilities/partitionm8download.html

Ik heb het net geprobeerd maar het werkt niet echt. Ik heb de PowerQuest versie, misschien dat die patch daar niet bij werkt. Ik werd ook niet gevraagd om ergens een paswoord in te vullen.

Hij gaf ook niet aan dat het versie 8.01 is geworden, maar blijft gewoon staan op 8.0 De meeste google hits geven wel het zelfde probleem weer, maar komen niet echt met een oplossing. Ik zal eens rustig verder zoeken.

Het schiet maar niet op, heb er nog steeds geen oplossing voor kunnen vinden op het web. Heeft iemand nog tips??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan