error # 1516

• Onderwerp starter Onderwerp starter wiel
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wiel

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2000
ik wilde de f schijf, de opstart schijf veranderen in C met partition magic 8 . Je raad het al dit ging mis. De diskettes opgestart die je moest maken tijdens installatie van het programma maar hier vind ik geen oplossing. De foutmelding: error # 1516 partition improperly dismainted. Is dit op te lossen?? er staan nog belangrijke gegevens op.

Wiel

Ik heb ooit ook eens geprobeert een schijfnaam te veranderen met partitionmagic 8, resultaat: schijf beschadigd, gebruik ik dus nooit meer!

1516

ik heb nu tijdelijk de oude HD weer in gebruik. zeker ga ik het proberen. Als ik het goed begrijp wil pm 8 zijn werk niet afmaken omdat er een fout zit op de schijf. Scandick zou deze fout kunnen herstellen waarna pm 8 zijn werk kan afmaken. Ik hoop dat het lukt. Je hoort het en bedankt voor de tip.

dit doe ik geen tweede keer

GR Wiel

1516

Ik ben nog met de schijf aan het stoeien geweest maar opnieuw installeren van windows was de enige oplossing. Ik had goede backups van mijn gegevens en kon het meeste direct terug zetten. Tot mijn verbazing stonden er ook nog bestanden die niet waren overschreven zoals de post van outlook. Al met al heeft dit veel tijd gekost en ben ik gelukkig bijna niets kwijt. De letters van de partities zijn door het opnieuw installeren van windows ook goed ingesteld. Dit doe ik dus nooit meer en heb de waarde van een goede backup van gegevens ondervonden. De oplossingen die het prog. pm8 geeft zijn geen oplossingen gebleken.

groeten Wiel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan