Error#2036

Status
Niet open voor verdere reacties.

Teuntje72

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 nov 2009
Wie weet hier een oplossing voor?!

Ik heb een game gedownload en als je de game wilt starten krijg ik deze mededeling:

assets/swf/dialogs.swf-error#2036

Hoe kan ik dit probleem oplossen om toch de game lekker te kunnen spelen? Ik heb Vista Home.

:(

Geen idee, mijn normale antwoord zou zijn om het spel gewoon te kopen.

Omdat de foutmelding een hint geeft naar Shockwaver player, zou je kunnen kijken wat er gebeurt als je die (opnieuw) installeert.

Ga naar deze link, en installeer Shockwave player. Misschien helpt het. Als het niet helpt, dan zal het wel een niet-complete versie van het programma zijn die je hebt gedownload.

Succes,

Tijs.

Dank je wel voor je antwoordt, maar Shockwave had ik al up to date.
En die zelfde game is ook gedownload door een kennis van mij die ook Vista heeft en die heeft totaal geen problemen.

Ik zie dat Flash player ook met .SWF bestanden zou werken.
Ga naar deze link en installeer de nieuwste versie van Flash. Misschien helpt het.

Overigens heb ik het idee dat (als het probleem blijft) het een probleem is met toegang tot (een) bestand(en). Zou bijv. kunnen zijn dat iets wordt aangeroepen dat niet bestaat of dat er geen rechten zijn om het betreffende bestand te openen.
Als je Vista of Windows 7 gebruikt zou ik in dat geval proberen het programma te openen met erop rechtsklikken en kiezen voor "Als Administrator uitvoeren".

Succes,

Tijs.

Flash had ik ook al gedaan, en als adminstrator ook, maar blijf die melding houding.

Maar welk bestand zou eventueel problemen kunnen veroorzaken dan of tegenhouden?

Dat is van hieruit niet te bepalen. Ik kan je dus niet verder helpen.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan