error 25002 in alcohol 120 %

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joyrider43

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2005
Ik heb de oude alcohol verwijderd en wilde er een nieuwe opzetten. Krijg dan vrijwl direct en melding error 25002 en hij sluit de instalatie af. Via alcohol zelf kreeg ik het advies 2 bepaalde files in het rigister te verwijderen MAAR DIE STAAN ER DUS NIET IN.:mad: :mad:
Hel hele rigister opgeschoond maar de melding blijft het is zo dus niet opnieuw te istaleren.
Wie o wie weet ee oplossing:rolleyes: :rolleyes:

Mikeo bedankt voor je reaktie maar ik kan a347bus dus niet vinden a347is verwijderd maar helaas het werkt dus niet.:evil: :( :(

Laatst bewerkt:
Heb je ook de laatste regel gelezen op de site. Verwijder wat je wel kunt vinden en probeer het dan nog eens.

You also need to delete these Keys and remove the corresponding files from Windows\System32\Drivers folder, reboot your Computer and reinstall it should now install without any problems.

Hallo Mikeo\Had de laatste regel ook gelezen ik heb wel a347scsi overal kunnen verwijderen maar a347 Bus is dus nergens te vinden. Opnieuw opstarten enz allemaal gedaan maar alcohol blijft zeggen error 25002.
Weet het ff niet meer.:confused:

Kun je eens kijken of je deze wel kunt vinden: vax347s en vax347b in HKey_Local_Machine\System\CurrentControlSet\Services

Blijkt dat de namen wel eens worden veranderd.

Welke versie wil je gebruiken eigenlijk.

Laatst bewerkt:
Bij het installeren van Alcohol 120% kan je opgeven welke naam je de virtuele drives wil geven (advanced install). Probeer eens een andere naam op te geven, lukt dat?

Standaard is dat
Bus driver name : vax347b
miniport driver name : vax347s

Geef ze beide eens een andere naam, bijvoorbeeld:
Bus driver name : vax347c
miniport driver name : vax347t

Hallo Mikeo
Ik heb nu met succes versie 195 45 21 geinstaleerd. De naam was inderdaad verandert in vax enz Een file wilde zich niet laten verwijderen maar hoera de instalatie liep nu wel en hij werkt. Diep mijn petje af voor je voorlichting in dez:thumb: :thumb: :thumb: ::)
Bedankt nogmaals

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan