Error 3048 sinds splitsen dB in BE / FE

• Onderwerp starter Onderwerp starter jhdw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jhdw

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2012
Goedemorgen,
Ik heb een dB die op zich naar behoren werkt.
Nu wou ik deze splitsen zodat meerdere gebruikers er straks mee kunnen werken met ieder hun eigen FE.
Zo heb ik er veel meer gemaakt, tot nu toe ging dat zonder problemen.
Deze dB geeft na het splitsen en openen van de FE een melding dat er niet meer databases geopend kunnen worden.

Er zitten ca 20 tabellen en 4 links naar 4 Excel bestanden in.

Kent iemand op dit forum dit verschijnsel en heeft een mogelijke oorzaak (en oplossing)?

Alvast bedankt.

Gr Jan

Ik heb via de wizard de dB gesplitst.
De BE bevatte toen alleen de tabellen en de FE had geen links naar de BE gemaakt.
Daarna in de FE alle tabellen verwijderd en via externe gegevens de nodige tabellen gekoppeld aan de BE.
De gelinkte tabellen kunnen normaal geopend worden..

Ik kan dan ook alle tabellen achter elkaar openen en ook nog een groot aantal queries. Op een gegeven moment komt de melding onvoldoende gegevens.

Als ik de FE open dan krijg ik dus de melding, ik kan dan ook geen tabel meer openen.

Ik hoop dat dit iets helpt.

Gr Jan

Als je alles handmatig hebt gedaan, snap ik niet helemaal wat je moet die wizard hebt uitgevoerd :). Zelf maak ik van de volledige database een kopie, hernoem de twee naar DB_FE en DB_BE en verwijder in de BE alle FE elementen, en in de FE variant verwijder ik alle tabellen. Die koppel ik dan handmatig opnieuw. Eigenlijk wat jij dus ook gedaan hebt. Met dien verstande dat ik nooit een wizard in beeld heb gehad. Het lijkt er op alsof er een geheugenprobleem is. Dat zou wel eens met de Excel tabellen te maken kunnen hebben, maar dat geef je niet aan. Ligt het inderdaad aan de Excel tabellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan