Opgelost Error: An item with the same key has alreadsy been added

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanders69

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2018
Is iemand bekend met deze melding?
Een klant van me, werkt met een laptop en is zzper, start Access op en wordt meteen afgesloten.
Krijg de error melding te zien:
Error: An item with the same key has alreadsy been added. Key: 168.119.34.215: 1000
Hopelijk heeft iemand eerder zoiets meegemaakt en weet hoe je dit kan oplossen.

De melding lijkt me duidelijk; er wordt een poging gedaan een record met een al bestaande sleutelwaarde op te slaan.
Hoe dat komt kunnen we niet beoordelen omdat we de situatie niet kennen. Kennelijk wordt er een Accessapplicatie gestart. Wij weten niet wat er daarbij automatisch wordt opgestart.

Ik begrijp je alleen werkt ik met sleutels dat autonummering inregelt zodat je altijd een unieke sleutelwaarde heb. Ik heb de situatie in mijn omgeving gedaan op twee werkstations: 32 bits en 64 bits en beide probleemloos. Ander klanten gevraagd en daar werkt het prima. Zal morgen onderzoeken of het bestand beschadigd is want dat zou ook nog kunnen.

Het lijkt mij ook helemaal geen Sleutelveld probleem; Autonummers zijn gehele getallen en ik zie in je melding eerder een IP adres. Hoe is het systeem opgebouwd?

Het lijkt inderdaad veel op een IP adres en poortnummer. IP zou dan verwijzen naar Hetzner (kan een VPS zijn, maar zit ook veel rotzooi in hun datacenters). Poort 1000 verwijst naar CADlock2.

Zou het kunnen zijn dat je vanuit Access connectie probeert te maken met een AutoDesk Vault?

Bedankt heren, de melding kwam niet meer en nadat ik het access bestand heb vervangen met een nieuwe bestand werkte alles weer. Ik heb een Access applicatie welke controleert welke versie live staat en is de huidige live dan activeert ie de huidige versie, zo niet verwijdert de oude versie en plaats een nieuwe. Na het plaatsen van deze nieuwe draaide alles weer naar wens. Ik heb de versie applicatie aangepast als gebruiker in een korte tijd drie keer deze activeert standaard de huidige versie verwijderen zodat een nieuwe opgehaald wordt en hopelijk vind dit probleem dan niet meer plaats,

Dan mag jé de vraag op <Opgelost> zetten :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan