Error bij aanmelden XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bramzzz

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2004
Goedemorgen,

ik deed vanochtend mijn computer en ik ging ondertussen ff koffie zetten. Toen ik terugkwam stond er een error op het bureablad met de melding,
''het systeem is herstelt van een ernstige fout'', ik kon een rapport verzenden maar heb ik niet gedaan. Ik heb zoiets wel is vaker gehad alleen dan is het een toepassing en er werd nu dus geen bestand of proces beschreven dat de fout had veroorzaakt. Zie bijgevoegd wat er in het logboek staat over deze error. Ik hoop dat iemand mij kan vertellen waar dit aan ligt.

Bij voorbaat dank!

Bijlagen

• logboek1.JPG
    logboek1.JPG
    36,4 KB · Weergaven: 27
er vast iets niet goed geinstalleerd kijk ff in het apparaat beheer om te kijken of alles goed is geinstalleerd

groetjes.

Bedankt voor je reactie. Ik heb ff gekeken en alles is goed geinstalleerd, geen vraagtekens etc. Nog andere ideeën?

jah ik denk wel dat het eenmalig is want ander gaf hij wel weer een fout aan;)

start je pc anders nog 1 keer opnieuw op en kijk dan of hij dan wel foutmelding geeft..

Gedaan, weer geen error! Niks aan de hand dan lijkt me, bedankt voor je reacties! Ik heb er ook nog een artikel over gevonden volgens mij, maar dat gaat voor mij niet op omdat het bij mij dus niet altijd optreed. Link: http://support.microsoft.com/kb/317277/nl

Bedankt! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan