Error bij afspelen webcam op chatsite

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patersali

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 dec 2009
Hoi,

Ik zit sinds een tijdje op een chatsite (buitenlands) die ondersteund word door flash aangezien de url eindigt op "name=123flashchat&op=chat" er is ook een optie om de live webcam van anderen te zien, vroeger werkte dit prima, maar sinds kort krijg ik elke keer een error bericht als ik het wil openen en hoor zelfs geen geluid meer.
In het bericht staat: "taal error open video rtmp://67.225.215.153:1935/test"
Ik heb van alles geprobeerd, firewall uitschakelen, router restarten, de site via Firefox te openen, ook heb ik natuurlijk de laatste versie van Adobe flash. Ik heb verder geen idee wat de oorzaak zou kunnen zijn, aangezien het vroeger prima werkte. Iemand enig idee? Ik hoor het graag! :)

Gr. Patersali

Rechtermuisknop in de chatvenster -> Properties -> Iets met toegang tot webcam aanvinken. Probeer het dan nog is.

Rechtermuisknop in de chatvenster -> Properties -> Iets met toegang tot webcam aanvinken. Probeer het dan nog is.

Bedankt voor je antwoord, ik heb bij die instellingen van adobe flash inderdaad het toestaan geselecteerd, maar het geeft nog steeds hetzelfde probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan