Error bij Cdromspeler

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kersje

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2004
Mijn cdromspeler deed het een uur geleden nog, toen heb ik alleen alle programma die te maken hadden met Ipod en Itunes weggegooid, toen reboot , toen kreeg ik een error...

kweet de eerste error niet meer precies, maar toen heb ik installatie ongedaan geklikt, toen detecteert die hem weer, nu heb ik deze error :

"Windows heeft het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat in het geheugen geladen, maar kan het apparaat zelf niet vinden. (Code 41)

Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten."

Hij staat niet bij Deze Computer en wel bij apparaatbeheer als een error dan

zal het erg op prijs stellen als iemand my z.s.m. kon helpen

alvast bedankt ;)

Laatst bewerkt:
Hoi Kersje,

Voer het onderstaande zorgvuldig uit, zorg dat je geen fouten maakt.

- open de register-editor: Start -> Uitvoeren -> intypen regedit, klik OK;
- navigeer naar de sleutel HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318};
- verwijder daar de waarde LowerFilters en de waarde UpperFilters (indien aanwezig);
- sluit de register-editor af en herstart de computer.

Groetjes,

Buffy

Bedankt, tis verholpen, nu hopen dat mijn iPod het weer doet :)

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Kersje
wat zijn upper en lower filters???

die ene laatste lange gevalletje dat van {4d enz...

zijn er veel van, stuk of 30 als ik het zo zie

Nee, die hele lange nummers zijn registersleutels. Als je goed kijkt, zie je dat ze allemaal verschillend zijn.

Zoek nu naar deze (exact deze) sleutel:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}

Daar is er maar één van, ook al zijn er een boel die er sprekend op lijken. Heel goed kijken dus.

Heb je deze sleutel gevonden, selecteer die dan (gewoon door er een keer met je linkermuisknop op te klikken).

In het rechtervenster zie je dan de waarden verschijnen die bij deze sleutel horen. Zie je daar de waarde UpperFilters staan, verwijder die dan. (Selecteer dat UpperFilters, klik in het menu Bewerken op "Verwijderen" en klik "OK".
Kijk ook of je de waarde LowerFilter daar in dat rechtervenster ziet staan en, zo ja, verwijder ook die waarde.

Het gaat dus alleen om die twee waarden: die moet je verwijderen, als ze er staan. (Het zou kunnen dat ze er alletwee staan, het zou ook kunnen dat er maar één van de twee staat.)

Sluit nu de registereditor af en herstart de pc (dat laatste niet vergeten).

EDIT: je had het zelf dus inmiddels gevonden...

yep, had het normaal wel moeten kunnen vinden, maar kben egt para de laatste 2 uur, eerst dat kapot toen dat gefixt, is er weer iets anders kapot

deze forum is best wel handig eigenlijks ;)

Toppie werk jongens EN meisjes als die er zitten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan