error bij de installatie van call of duty 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

timothabest

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 dec 2010
hallo,

ik wou laatst cod2 weer installeren, maar als ik hem wil installeren dan komt er een error tijdens de installatie waarin staat:
error 1305.Error reading from file D:\Setup\Data\main\localized_english_iw06.iwd.
verify that the file exists and that you can acess it.

kan iemand mij alsjeblieft helpen ik wil het spel namelijk graag weer spelen.
Timo

Laatst bewerkt:
hey,

cd niet beschadigd. als het goed is, is je code al gekoppeld aan een steam account. dus je zou ook de iso kunnen downloaden.

Lijkt op een beschadigde of vuile installatie cd-rom.

@Bilal Almasoudi,

Call of Duty 2 is geen Steam game.

Lijkt erop. Al gekeken of deze krassen heeft of vuil is? Mogelijk kan het ook aan de cd/dvd-rom speler liggen.

ik neem aan dat je call of duty 2 modern warfare bedoeld? deze heb ik nl ook en gekoppeld aan een steam account....

Gezien deze zin;
ik wou laatst cod2 weer installeren

Ging ik er vanuit dat het hier inderdaad om het tweede deel Call of Duty gaat en niet MW2.:)

Lijkt erop. Al gekeken of deze krassen heeft of vuil is? Mogelijk kan het ook aan de cd/dvd-rom speler liggen.

Ik denk niet dat het ligt aan de cd/dvd-rom speler, maar er zitten wel wat krassen op. Dus ik kan het niet meer spelen vanwege de krassen:(?

Tja als de cd/dvd-rom speler de installatie bestanden niet meer kan lezen wordt het lastig.

probeer anders een iso te downloaden. het is voor eigen gebruik, waardoor je niet iligaal bezig bent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan