Error bij een school projectje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kun je de foutmelding posten? Daar staat in in welke regel de fout optreedt, evenals andere info. Dit scheelt een hoop voor ons ;)

Kun je de foutmelding posten? Daar staat in in welke regel de fout optreedt, evenals andere info. Dit scheelt een hoop voor ons ;)

Hoe krijg ik die? Want als ik hem in eclipse run werkt hij gewoon zonder errors.

Hoe weet je dan dat je een nullpointer krijgt?

Ah, oké. Heb de code niet helemaal doorgespit, vandaar. Ik zal eens proberen in Netbeans of ik wat kan vinden ;)

Ooh ik heb al een error via printstream:
Code:
java.lang.NullPointerException
	at VeranderFotos$doFotoss.run(VeranderFotos.java:78)
	at java.lang.Thread.run(Unknown Source)

Ik krijg geen errormessage, zowel in Netbeans als rechtstreeks vanuit de .jar file niet. Komt deze exception altijd voor?

[edit]
In regel 78 staat
Code:
else
					fotosOut[i] = waterMerk(imgs[i]);

Is dat de betreffende regel? Want een nullpointer lijkt me vreemd, als imgs null zou zijn zou dit in 69 al aangegeven moeten worden, en fotosOut wordt in 68 geinitialiseerd..

Laatst bewerkt:
Ik krijg geen errormessage, zowel in Netbeans als rechtstreeks vanuit de .jar file niet. Komt deze exception altijd voor?

De eerste keer dat ik hem uitvoerde niet, daarna wel. Op school deed hij het ook een paar keer en toen opeens helemaal niet meer. Ik tast helemaal in het duister.

EDIT:
Ik heb gewoon de error log geprint en gecopy-pasted, dus dat zal wel niet fout zijn lijkt me

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik er wel achtergekomen ben dat het in imgs zit.
EDIT: Oke heb het gemaakt, bedankt voor je hulp :D

Laatst bewerkt:
Mooi!

Zou je de vraag op opgelost kunnen zetten, en je eerste post willen herstellen, en eventueel de oplossing willen beschrijven? Zo hebben mensen met eenzelfde probleem er ook wat aan! ;)

Succes nog verder :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan