error bij grabit 482

Status
Niet open voor verdere reacties.

josieboy

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2006
Hallo,
Ik maak gebruik van het programma Grabit. Alles liep lekker totdat ziggo (geen aanrader) de wachtwoorden heeft veranderd. Nu heb ik de error "482 authentication rejected" gekregen. Via google heb ik gevonden dat er iets niet klopt met de wachtwoorden of username. Ik heb alle wachtwoorden en combinaties gebruikt die in mijn bezit zijn, zonder resultaat telkens weer krijg ik dezelfde error. Weet iemand wel welke gegevens ik nodig heb of een oplossing (ziggo reageert dat het aan mijn computer ligt, lekker makkelijk). Alvast bedankt.
Groeten Joost.

oh ik heb het gefixt. Ik heb een collega gebeld en ik was het gedeelte @quicknet.nl vergeten. Maar nu is alles weer goed en werkt ie weer prima

grabit probleem 482 authentication rejected

ik heb dat probleem nu ook inene bij vrienden van mij en ik weet dus ook niet wat het probleem is.
ze hebben nu al 3x een nieuw wachtwoord aangevraagt dus wie o wie kan mij helpen met mijn probleem ik heb hem thuis wel gewoon lopen dus ik snap er niet zo veel meer van
gr trensmens

bij mij was het nadat ziggo de gebruikers informatie heeft veranderd. De oplossing bij mij was alsvolgt. Mijn inlog data was (bij rechtermuis op server onder my grabit->servrpropeties)
Profil name: Test
Hostname: news.quicknet.nl
Port: 100
Account name: josieboy
Password: *******
en dan onder aan aangevinkt Change active group before downloading.
Eigenlijk het enige dat ik veranderd is mijn accountname in: josieboy@quicknet.nl
Als je deze aanpassing maakt zou het moeten werken was in mijn geval ook. Succes groetjes Josieboy

ps deze gegevens zijn voorbeelden dit zijn geen echte gegevens en hier kunnen geen rechten aan verleend worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan