error bij het openen van form1

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn098

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2012
hallo mensen

mijn project start niet meer normaal op ik krijg deze error Naamloos.jpg die error krijg ik niet als ik bijvoorbeeld AboutBox1 open dus mijn vraag is wat is deze error en hoe kan ik mijn project redden :confused: ??

Zie eruit als of je menu strip niet meer op het form zit en alle menu items niet toe te voegen zijn. Je kunt de menu strip weer met de hand in de designer terug programmeren of een back-up gebruiken.

Ik heb dit ooit ook wel gehad, als je het goed hebt gedaan zit er vrijwel geen logic in je form en is het een stuk makkelijker en sneller om je form even opnieuw te maken. Je kunt gewoon nog bij de code behind files van je form dus eerst alles even in een txt file zetten is geen slecht idee.

Als je zelf geen back-ups maakt:
1. ga je dat vanaf nu wel doen :P
2. kijk je eerst even in Documents\Visual Studio 20XX\Backup Files

dus ik moet opnieuw beginnen met bouwen ??:( naja ik zal dan maar alvast beginnen :P

Ik zou inderdaad even de designercode van je form opslaan voor je op Ignore klikt.

sorry voor de late reactie ik zal beginnen met het opnieuw bouwen van het programma

Over het algemeen zijn deze 'Errors' nog wel is op te lossen zonder dat je helemaal opnieuw moet beginnen met bouwen. Een kleine kennis van de 'Designer.vb' is wel noodzakelijk.

Ben je al opnieuw begonnen met bouwen? Anders kun je mij je project sturen en kan ik proberen de code te repareren. Ik heb dit zelf ook heel vaak.

Groeten,
Mitchosoft

Ik zal nog is kijken als ik het programma nog heb ik zal email op mijn account aan zetten

yes ik heb een backup gevonden (wel van een tijdje geleden ) dus is opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan