Error bij installeren Alcohol 120%

• Onderwerp starter Onderwerp starter Evvaa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Evvaa

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2009
Hallo,

Ik heb het programma Alcohol 120% gedownload.
Ik wilde de set-up starten om het programma te beginnen.
Als ik de licentievoorwaarden wil accepteren, komt steeds deze melding;

Internal setup error. Contact support.

Na een aantal keer proberen of uitvoeren als administrator, het heeft nog geen resultaat.

Wie weet een oplossing?
Alvast bedankt.

Groet, Evvaa

Legaal of illegaal.
Gedownload met een P2P progamma. (zit vaak troep in)
Probeer ergens anders een nieuwe te halen.

Het probleem van kinderen en alcohol ,die zuipen alles op en blijft voor ons niks meer over. :)

Er staat Internal setup error ,je bent bezich met de setup ,als je de licentie code invoerd en je klikt op accepteren dan gaat die code binnen (Internal) de setup en word hij niet geaccepteerd ,een error.
Daar staat in gewoon nederlands met de installatie is er binnen het programma iets fout gegaan en dat is je licentie code die ongeldig is.

Een nieuwe licentie.
http://www.alcohol-soft.com/

Of niet meer branden en wat minder alcohol gebruiken ,alcohol 52%
http://www.free-downloads.net/programs/Alcohol_52__Free_Edition

Er staat Internal setup error ,je bent bezich met de setup ,als je de licentie code invoerd en je klikt op accepteren dan gaat die code binnen (Internal) de setup en word hij niet geaccepteerd ,een error.
Daar staat in gewoon nederlands met de installatie is er binnen het programma iets fout gegaan en dat is je licentie code die ongeldig is.

Er zijn 2 versies van Alcohol 120%, de trial versie en de retail (volledige) versie. Bij beiden hoef je helemaal geen code in te voeren tijdens de installatie. Waar het hier om gaat is de License Agreement of EULA waarmee je akkoord moet gaan om het programma te mogen installeren en gebruiken.

EDIT:

Op het support forum van Alcohol 120% staan een aantal suggesties m.b.t. dit probleem:

http://forum.alcohol-soft.com/index.php?/topic/24058-cant-install-internal-setup-error/

Laatst bewerkt:
Marco ik heb inderdaad 2 versie's waarvan er 1 de zwart en bloedig editie is en een retail ,waar het nummer van te voren moet worden in gevoerd want als net zo installeerd als een trail versie waar zit dan het verschil als alleen dat de retail versie nu vanaf de pc in een geinstalleerde programma te kraken is ,net zo als de trail versie dus.
Maar doordat de retail versie niet zonder serial geistalleerd kan worden is in de ingepakte exe setup bestand serial fishing niet mogelijk.

En waarom een link naar een topic over de een versie in 2006 ?

Marco ik heb inderdaad 2 versie's waarvan er 1 de zwart en bloedig editie is en een retail ,waar het nummer van te voren moet worden in gevoerd want als net zo installeerd als een trail versie waar zit dan het verschil als alleen dat de retail versie nu vanaf de pc in een geinstalleerde programma te kraken is ,net zo als de trail versie dus.
Maar doordat de retail versie niet zonder serial geistalleerd kan worden is in de ingepakte exe setup bestand serial fishing niet mogelijk.

De retail versies die ik gezien heb konden allemaal gewoon geïnstalleerd worden zonder het invoeren van een serienummer. Het serienummer moet worden ingevoerd voor het eerste gebruik, dus pas na de installatie. De Black & Bloody edition is daarop blijkbaar een uitzondering. Deze editie was, voor zover ik het kan achterhalen, alleen maar via een Duitse webshop te koop.

Het verschil tussen de trial en retail versie heeft niets te maken met kraken. De trial versie kun je maar een aantal dagen gebruiken en heeft wat beperkingen t.o.v. de retail versie. Een ander verschil is dat je de trial versie van Alcohol 120% niet kunt registreren. De retail versie kun je downloaden nadat je betaald hebt en vervolgens installeren en registreren.

En waarom een link naar een topic over de een versie in 2006 ?

Om te laten zien dat er meer mensen zijn die last hebben van hetzelfde als Evvaa en dat er niet altijd alleen maar problemen zijn met illegale versies. In die thread gaat het om problemen met de trial versie en het freeware Alcohol 52%. Het is inderdaad een oud topic, maar er staan mogelijke oplossingen in voor het probleem. Hieronder een recentere thread:

http://forum.alcohol-soft.com/index...install-internal-setup-error-contact-support/

Het probleem lijkt zich te zitten in de SPTD driver die met Alcohol 120% komt. Ik weet niet met welke versie Evvaa problemen heeft, misschien kan zij meer duidelijkheid verschaffen.

Daar zeg je iets M4RC0 je heb helemaal gelijk.:thumb:
Black and bloody was van Franzis Verlags GmbH een gelimiteerde versie.

Zelf ooit 1 keer zoiets van een error gehad en meende dat het door deamon-tools kwam die ook gebruik maakt van SPTD ,deamon-tools en driver verwijderd dan eerst alcohol geinstalleerd en daarna deamon-tools.

Meschien kan Ewaa inderdaad iets meer duidelijkheid verschaffen in de versie en ander software.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan