Error bij mijn Epson stylus dx4800 wil maar niet lukken deze weg te krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

alleskids

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 okt 2011
Hallo
Ik heb al jaren een epson stylus DX 4800, printer, waar je ook mee kan scannen....
Nu heb ik eergisteren wat uitgeprint en toen ik sávonds weer probeerde te printen gaf deze een error aan. ik moet alle opdrachten in wachtrij annuleren/verwijderen en de de stekker een aantal minuten eruit halen,. heb ik gedaan, meerdere malen zelfs, maar zonder het juiste resultaat. gevolg, ik kan dus nog steeds neit printen en heb deze eigenlijk dagelijk nodig voor mijn bedrijfje...

Wie kan me helpen?? Hoe kan ik dit oplossen...

gr Tanja

De-Installeer maar zeer goed jouw software met RevoUnistal pro. en gewoon download je nieuwe driver voor je printer, HIER ! ik heb namelijk gisteren dat gedaan en werkt als een speer....:thumb: ..
..gebruik ik bijna hetzelde als jij Alles-in-Een :D Epson Stylus DX4450 en kan nie meer zonder echt ....

Laatst bewerkt:
ik heb dit nog nooit gedaan, ben altijd bang dat ik iets verkeerd doe, waardoor ik het helemaal verpruts hahaha.. Wat is mijn eerste stap..?

:confused: Uuch ?? nog nooit gedaan :( dan zal iemand anders voor je die moeten doen :D ALS eerst je moet jouw driver zeer goed verwijderen en nieuwe installeren :(

Bij nieuwe driver downloaden >
---------------------------------------------
> 1.) Eerst aangeven Alles-in-Een ( dat is wel toch ? )
2.) Dan jouw type Epson dus..en dat is Epson Stylus DX4800 ...toch ? :D
3.) Dan besturingssysteem en dat .... is ?? .... XP/W7/Vista/64 of 32 bit ?? <

Klik daar op driver downloaden ..en instaleer je dat en klaar ...:thumb:

Laatst bewerkt:
Aha oke, den dat ik het we begrijp ahahha. Ga het morgen even met mijn mannetje doen, die heeft er iets meer kijk op!
Iig bedankt voor je duidelijke uitleg, gaat helemaal goed komen!

Gr Tanja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan