• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Error bij pagina opmaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arno2017

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 mei 2017
Als ik een bepaald excel bestand open dan krijg ik een foutmelding :

er zijn problemen aangetroffen met bepaalde inhoud in bestand.xlsm. Wilt u de inhoud zo ver mogelijk herstellen? Klok op ja als u de bron van deze werkmap vertrouwt.

Als ik op ja klik krijg ik de volgend melding:
error.jpg
(Wat is fout bij laden. Regel 2 kolom 0?)

Hierna is de opmaak van sheet 6 verdwenen. Zoals kolombreedtes, figuren en opmerkingen bij cellen.

Weet iemand wat dit kan zijn en hoe dit te herstellen / voorkomen is?

Heb je het logbestand al geopend/bekeken ?

Waar komt het bestand vandaan (andere Excelversie ?)

@snb: zo'n logbestad bevat exact dezelfde melding en -helaas- geen enkele additionele informatie. Ik heb nooit begrepen waarom daar eigenlijk naar wordt verwezen door Microsoft, want het is dus nutteloos.
@Arno: Kan je het bestand misschien delen?

Ik werk met excel 2013 en windows 10.

Hierbij het logbestand
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" standalone="yes"?>
<recoveryLog xmlns="http://schemas.openxmlformats.org/spreadsheetml/2006/main"><logFileName>error100640_07.xml</logFileName><summary>Er zijn fouten aangetroffen in bestand \\Computer1\d\projecten\216201\berekening\Alternatief\2B 216201 ber-o.xlsm</summary><repairedParts summary="Dit is een lijst met de herstelde items:"><repairedPart>Hersteld onderdeel: het onderdeel /xl/worksheets/sheet6.xml met XML-fout. Fout bij het laden. Regel 2, kolom 0.</repairedPart></repairedParts></recoveryLog>

Ik kan de file niet meesturen vanwege de gevoelige inhoud.

Ik snap niet wat de fout bij regel 2, kolom 0 betekend of waar dit zit.

grt Arno

Zonder de file begin ik niets. Je kunt hem emailen. Mijn email adres staat onderaan iedere pagina van mijn website...

Dat kun je zien als je het bestand met een inpakprogramma (bijv. Izarc) opent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan