error bij uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

trysho

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2007
Goedendag

Ik speel counter-strike source en ben een eigen clan begonnen. Bij een clan hoort natuurlijk een site en server’s. Ik zei dat ik de site wel zal maken.

Toen ik begon vond ik een site waar ze het uitlegde, alles ging goed maar ik moest op funpic.org een account aan maken en daar via ftp het bestand uploaden (webspell of Nuked-Klan) maar elke keer als ik dat doe krijg ik een foutmelding :confused: “Er is een fout opgetreden bij het naar de FTP-server kopiëren van een bestand. Zorg ervoor dat u de bevoegdheid hebt om bestanden naar de server te kopiëren.
Details: The server name or Adress could not be resolved. ”

hopelijk weten jullie wat ik moet doen of weten jullie misschien een alternatief voor funpic.org

Mvd

Trysho

Ps. Zo ziet de site er nu uit klik

jaaaa, een heel goede host is www.ifastnet.com !!! 300 MB vrij, php en mysql worden herkend, zeer snel, ook als er problemen zijn, reageren ze zeer snel, dus zeker eens bekijken !!

grtjs

ok thnx ik ga hem cker proberen :D :D

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
lukt niet

ik heb het dus uigeprobeerd maar ik snap er niks van :confused:
hoe moet ik me map uploaden en ik kan ook niet inloggen op ftp en ik heb het emailtje ook niet terug gekregen :s:s:s

greetz trysho

(weet je misschien nog een andere host ?)

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan