Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat is je brand snelheid?
1. Kies je er wel voor om de cd ook af te sluiten? ('Finaliseren')?
2. Misschien 'eet' je cd-speler geen gebrande cd's.
3. Ik ga ervanuit dat je zo slim bent om Audio-cd aan te geven, dus dat je niet de mp3- of Wav-bestanden als data-bestanden op de cd-recordable zet.
Succes,
Tijs.
Het kost je wel wat werk maar ja, het kost ons ook wat werk om jou proberen te helpen, daarom:
typ hier stap voor stap hoe je brandt met Nero en dan bedoel ik ook letterlijk stap voor stap.
Bijv.
1. ik open Nero Smartstart (of: ik open Nero -de hoofdapplicatie-)
2. daar kies ik dan vervolgens.................
etc. etc.
Als je het zo beschrijft dan kunnen we wellicht ontdekken wáár je een verkeerde keuze maakt.
Finaliseren ...dat woord had ik al wel ergens gehoord ik neem aan dat dat zich ergens bevind in nero? ik klik in nero inderdaad wel audio cd aan dus dat zal geen probleem zijn.
Staat in het tabblad Branden ('Burn').
![]()
hier een hele handleiding (in het Engels) over het branden van (o.a.) Audio CD's (o.b.v. Nero 7).
Succes,
Tijs.
Eigenlijk is dat allemaal niet nodig tenzij................
Nero is standaard zodanig geconfigureerd dat het een CD of DVD altijd afsluit. Enige uitzondering is als een user (jij dus) een instelling hebt veranderd. Vanaf dát moment is het dus niet meer aannemelijk dat Nero standaard afsluit.
Om het nog anders te zeggen: als je een multisessie o.i.d. maakt zal je daar heel doelbewust voor moeten kiezen, standaard wordt het niet gedaan.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.