error C3861

Status
Niet open voor verdere reacties.

thuron

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2009
Hallo,

ik heb al vele pogingen gedaan om mijn visual studio c++ professional aan de gang te krijgen. Om het te testen heb ik al vele scripts van internet geplukt om te kijken of al mijn includes en dergelijke kloppen, maar wat ik ook doe, ik blijf deze error krijgen:

Code:
error C3861: 'clrscr': identifier not found

op de plek waar clrscr staat staan vele verschillende dingen. ik heb het idee dat hij op een of andere manier includes mist. ook vraagt hij elke keer bij het maken van een script om de regel

Code:
# include "stdafx.h"

Is het niet de bedoeling dat hij dit zelf er in zet??

Weet iemand hoe ik kan zorgen dat die error C3861 er uit kan krijgen met includes of iets want dit is zeer frustrerend.

alvast bedankt,

Tim

EDIT: Ik heb trouwens de SDK ook geinstalleerd maar dat bleek niet te helpen, of ik moet daar nog iets speciaals mee doen?

Laatst bewerkt:
Weet er niet veel van maar lijkt wel of je #include <iostream> dan niet hebt gedaan en verder mist het misschien wel een spellingsfout?

en anders ff zoeken op dehttp://msdn.microsoft.com/en-us/library/b6y87cyx(VS.80).aspx van microsoft met vernoeming van je fout melding?
rechts kan je zoeken naar fouten door compiler gegenereerd

Laatst bewerkt:
Weet er niet veel van maar lijkt wel of je #include <iostream> dan niet hebt gedaan en verder mist het misschien wel een spellingsfout?

iostream zit er in, en spellingsfouten zitten er niet in want anders kan ie de include file niet vinden. Maar iig bedankt voor het idee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan