Error CD bij cd speler Opel corsa C cdr2005

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramazan kayan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jan 2007
Hallo Mensen,
Ik heb in mijn auto Opel Corsa bouwjaar 2002 een CDR2005 radio-cd speler zitten. Deze speler sinds 2 weken leest zelf brandende CD `s via Nero Express [pc] niet meer. Daarvoor heb ik nooit zo`n probleem meegemaakt. Staat elk keer "ERROR CD" op het paneel, vervolgens gaat het apparaat meteen beginnen met radio verder spelen. Ik dacht eerst dat deze CD`s gekrast waren, en heb ik paar CD`s weggegooid. In het begin leest hij originele CD `s allemaal, nou doet hij ook paar van mijn originele CD `s ook niet. Hij leest momenteel wel alleen originele CD `s maar waarschijnlijk omdat betreffende CD `s echt nieuw zijn [geen kras er op]. Vervolgens van een advies van mijn kennis heb ik dit apparaat met reinigings CD, 3 keer probeert schoon te maken, het probleem is nog steedst niet geholpen. Reinigings CD draait ongeveer 20 minuten ongeveer 8 ste track [17. minuut] geeft ook ERROR CD melding, hij kan het hele CD niet afdraaien.
Wie kan mij hiervoor helpen, wie heeft ook zo`n probleem meegemaakt?
Met vriendelijke groet

Je kan eens proberen mbv een cdrom schoomaaksetje, je cd-speler schoonmaken.
Als je zelf gebakken ceedee's op langzamere snelheid brand kan dit helpen.
Verder is de kwaliteit van de zelf te bakken ceedee's ook van belang.
Sommige speler zijn er gevoeliger dan andere hiervoor.
Als originele het al niet meer doen kan de leeslens vervuilt zijn, of je speler is aan zijn laatste levens fase bezig.
Die ceedee's waar je problemen mee hebt eens proberen op een andere speler mischien doen ze het dan wel goed (zal zeker voor de originele van toepassing moeten zijn...).

Je kan eens proberen mbv een cdrom schoomaaksetje, je cd-speler schoonmaken.
Als je zelf gebakken ceedee's op langzamere snelheid brand kan dit helpen.
Verder is de kwaliteit van de zelf te bakken ceedee's ook van belang.
Sommige speler zijn er gevoeliger dan andere hiervoor.
Als originele het al niet meer doen kan de leeslens vervuilt zijn, of je speler is aan zijn laatste levens fase bezig.
Die ceedee's waar je problemen mee hebt eens proberen op een andere speler mischien doen ze het dan wel goed (zal zeker voor de originele van toepassing moeten zijn...).

zou het ook kunnen dat oog van de lezer kapot is. ik heb vaandag probeert speler eruit te halen maar het lukte mij niet.

ERROR CD - corsa c 2000

hoi,

jouw probleem komt mij bekend voor en ik ben ook op zoek naar een oplossing.
Jammer dat de schoonmaakcd's niet werken, ik was dat namelijk ook van plan.

Ik heb al gekeken op marktplaats en daar staan ook radio's te koop (http://link.marktplaats.nl/370076391)
maar daar komen nog eens de kosten bij voor het opvragen van de radiocode (ivm radiodiefstal) wat ongeveer 220 euro is.
Dat is wel een beetje veel van het goede he,

Heb je al eens de Opel dealer om een oplossing gevraagd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan