Error code '0xC004F063' tijdends het activeren van Windows 7!

Status
Niet open voor verdere reacties.

samoerie

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2011
Goedendag, ik ben Samer.

Ik heb een probleempje met het activeren van een Windows 7 Ultimate!
Ik krijg namelijk de error: 0xC004F063!
Hoe los ik dit op?

Met vriendelijke groeten, Samer Albadry!

Wanneer je de Microsoft Genuine Advantage Diagnostic Tool gebruikt, kun je je ingebrachte productcode zien. Is deze idem dito aan de sticker code onderaan je laptop of aan de achterkant van je pc?
164678d1310484775t-error-code-0xc004f063-during-activation-2.png

Ik had eerst Windows XP maar daarna heb ik er Windows 7 opgezet.... dus die sticker heeft geen nut, die staat nog op Windows XP....

Heb je er nu een illegale versie opgezet dan?
Die sticker geeft geeft je productsleutel weer die je moet invoeren tijdens de installatie...

Als het een legale Windows 7 Retailversie betreft & je uitlegt dat je van XP naar Windows 7 gegaan bent, dan kost dat waarschijnlijk niets. Ik zou gewoon bellen en de situatie uitleggen :)

Contact opnemen met Microsoft: 020 - 500 1500 en vraag naar de activeringsafdeling.

Heb ik al geprobeerd, maar ze zeggen je zou echt een nieuwe moeten kopen ja dagg doe k echt niet. Is er geen andere oplossing?

En via Telefoon activeren lukt niet als ik slui.exe 4 open dan krijg ik de telefoon optie niet!

Activeren kan op een andere manier & dat is via de dos-prompt.

Met deze opdracht kan je de windows licentie code opgeven.
slmgr.vbs -ipk XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX

En deze opdracht wordt de windows activering uitgevoerd.
slmgr.vbs -ato

Mocht je nog steeds problemen hebben met de windows activering ,dan kan je de opdrachten voor rearm Windows 7 uitvoeren.
By the way ,dit kan ook je windows trail periode weer terug zetten naar 30 dagen.

1. slmgr.vbs /rilc
2. slmgr.vbs /rearm
3. Herstart je computer.

Laatst bewerkt:
Nee, ik heb een CD van Windows 7....

Vanwaar heb je die? Als je die gekocht hebt, zit er een stickertje met de produktcode op het hoesje of doosje.
Heb je geen produkt code ga je er eerst eentje moeten aankopen.
Heb je hem gedownload , word er na betaling jou een produktcode door Microsoft bezorgd, die je dan moet activeren.

Mooi dat het gelukt is & succes verder!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan