error disk 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcoiepma

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2007
Hallo,

Ik heb jedi knight academy op mijn pc maar hij vraagt bij het spelen om disk 1 terwijl die er wel in zit?:evil:
Het is geen legale spel en de crack is erover heen gegaan. :cool:
Hoe kan dit? kan iemand mij helpen?:rolleyes:

groetjes marco

Spel op cd zetten, ervan installeren, GEEN no-cd gebruiken, en de cd in dezelfde player plaatsen waarvan hij geïnstalleerd is.

Die no-cd is flut.

AMD athlon 2600

Computer
Besturingssysteem Microsoft Windows XP Professional
OS Service Pack Service Pack 2
DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)

Moederbord
CPU Type AMD Athlon XP, 1917 MHz (11.5 x 167) 2600+
Moederbordnaam ASRock K7VT4A+ (5 PCI, 1 AGP, 2 DDR DIMM, Audio, LAN)
Moederbord Chipset VIA VT8377A Apollo KT400A
Systeemgeheugen 512 MB (PC3200 DDR SDRAM)
BIOS Type AMI (07/19/04)
Communicatiepoort Communicatiepoort (COM1)
Communicatiepoort ECP-printerpoort (LPT1)

Scherm
Video kaart RADEON 9800 SERIES - Secondary (128 MB)
Video kaart RADEON 9800 SERIES (128 MB)
3D-Versneller ATI Radeon 9800 SE (R350)
Monitor Hyundai HL-7770A (8501313)

Multimedia
Geluidskaart VIA AC'97 Enhanced Audio Controller

Opslag
IDE apparaat VIA Bus Master IDE Controller
Diskettestation Diskettestation
Harde schijf Maxtor 6Y080L0 (80 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/133)
Optische Station _NEC DVD_RW ND-3540A (DVD+R9:8x, DVD-R9:4x, DVD+RW:16x/8x, DVD-RW:16x/6x, DVD-ROM:16x, CD:48x/32x/48x DVD+RW/DVD-RW)
Optische Station TOSHIBA ODD-DVD SD-M1802 (16x/48x DVD-ROM)
SMART Status harde schijf OK

Laatst bewerkt:
error

je zegt geen no cd plaatsen? wat is dat precies?
Ik heb het spel eraf gehaald en opnieuw geinstalleerd vanaf de cd
blijft de error aangeven zodra ik het spel wil spelen. Ik kan dus wel een new game starten, setup, controller etc.

Prachtig, die lijst van de hardware, toch niet naar aanleiding van mijn handtekening?:cool:

We beginnen overnieuw, je hebt een spel in een ISO of BIN gedownload, die brand je als image op een cd, JK3 bestaat uit 2 cd's, met de eerste installeer je het spel, dan vraagt hij om de tweede, als die klaar is wordt er weer om de eerste gevraagd, en als je die er dan instopt, altijd vanaf dezelfde cd/dvd station, kun je het spel spelen.

Die no-cd crack, werkt slecht, er zijn er voor de exe ook, de jasp en jasm exe no-cd files, waar die werken ook slecht.

Mijn ervaring met dat spel is gewoon de installatie cd gebruiken, en opstarten vanaf de desktopicoon of in het spel JediAcademy.exe, vergeet overigens de JKAcademy1_01.exe patch niet, zonder doet hij het ook niet.

error

Gedaan zoals je hebt geschreven. Echt alles
ging allemaal erg goed totdat hij wederom vroeg naar de cd1 terwijl die erin zit.:mad: :mad: :mad:

Probeer het spel eens op te starten van die cd, overigens wel die patch gebruikt?

Snap er de balle niet van, heb dat ding op diverse pc's gezet, het enige wat ik kan bedenken dat ze die no-cd exe al in die ISO of whatever hebben gezet, want toen had ik wel dat probleem, zonder die crack niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan