Error dynamische volumes

Status
Niet open voor verdere reacties.

TS

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2000
Berichten
143
Hallo beste comp. mensen,

Ik heb hier een zeer moeilijk probleem.
Ik heb een dynamische volume van 80g.

Nadat ik hem als bracket in een pc heb gestopt waarop system commander zat. System Commander maakte een multifat aan voor deze schijf.

De informatie kan ik nog wel aanspreken via andere windows, maar zelf kan ik er niet meer vanaf booten. Ik krijg de error ënter to reboot.

Het rottige eraan is dat ik niet met tools e.d. erbij kan komen omdat het een dynamische volume is.
Wie weet hoe ik er toch bij kan of nog mooier: wie weet hoe ik het direct weer kan booten?

Alvast mijn hartelijke dank voor jullie aandacht.
 
Inderdaad ff met Fdisk de partitie('s) verwijderen en opnieuw aanmaken.
Je bent de data die er eventueel nog opstaat wel kwijt als je met Fdisk aan de gang gaat.
 
Geplaatst door DaDoctor
Fdisk

Dit is de 2e keer dat ik een 1 woord antwoord van je zie. Op zich niks mis mee maar als je antwoord leg dan ook wat uit en plaats niet alleen 1 woord.

En met uitleggen bedoel ik niet de afkorting uitleggen maar leg dan duidelijk uit aan de vragensteller wat de bedoeling is
 
Hallo luitjes,

Dit gaat over een DYNAMISCHE SCHIJF, dus fdisk werkt niet. Das het probleem. tools werken niet omdat het om een niet-standaard bestandssysteem gaat.
 
Nu schiet het mij plots te binnen dat je ze wel kan wegsmijten met PartitionMagic 8.0
 
Laatst bewerkt:
Maar ik moet die partitie rescue-en en niet verwijderen. ;-)

vraag: Hoe kan ik dus de mbr herstellen?
 
Ik denk dat er niets anders op zit dan de data eraf te halen met die andere windows en pm 8.0 te gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan