Error hardware of software?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wijhelpenjou

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Hallo,

Heb het spel Dark Messiah en ik krijg vaak dat het vastloopt en dat zo'n ding komt van wilt u het rapport verzenden of niet. Hoe weet ik nou of dat aan het spel of software ligt of aan hardware? alvast bedankt:thumb:

Da's simpel te beantwoorden:
áls jouw pc qua specificaties voldoet aan hetgeen het spel vereist én het gebeurt niet bij andere games of andere pc gebeurtenissen, dan ligt het aan de game of videodrivers.

Da's simpel te beantwoorden:
áls jouw pc qua specificaties voldoet aan hetgeen het spel vereist én het gebeurt niet bij andere games of andere pc gebeurtenissen, dan ligt het aan de game of videodrivers.

hij hoort het spel makkelijk aan te kunnen

Oké, dan is bij het niet voorkomen van de fout bij andere games het een kwestie van een bepaalde videodriver die kennelijk niet wil. Ben je helemaal update met de drivers?

Wat gebeurt als je het spel op een lagere kwaliteit instelt?

Oké, dan is bij het niet voorkomen van de fout bij andere games het een kwestie van een bepaalde videodriver die kennelijk niet wil. Ben je helemaal update met de drivers?

Wat gebeurt als je het spel op een lagere kwaliteit instelt?

Het gebeurd pas als ik zegmaar al een tijd game ongeveer na 6 7 uur en dan stop ik even voor een half uur en dan gaat hij wel weer

Laatst bewerkt:
Dat zou kunnen duiden op een warmteprobleem. Je moet dus de kast een los maken en het e.e.a. op stof controleren, met name ook de videokaartkoeler.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan