Error in ASP - leest uit een .mdb

Status
Niet open voor verdere reacties.

Katashi

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2007
Hallo beste mensen van HelpMij,

Ik heb met een tooltje en een database (.mdb) een Asp-pagina gegenereerd zodat deze via het intranet moet laten zien wat er in die database staat. Dit doet het allemaal prima, maar zodra ik de .mdb open krijg ik errors in de ASP-pagina's. Deze errors gaan niet weg, zelfs niet als ik Access heb afgesloten. Als ik de computer opnieuw opstart doet hij het weer. Weet iemand hoe ik deze error kan voorkomen, maar zo dat mensen wel het bestand kunnen bewerken in Access? Alvast bedankt :thumb:

Hier de error:

An ASP error was encountered!

Technical information
Error number: -2147467259
Error description: Kan de gegevensvoorziening niet initialiseren.
URL: /bestellingen_index.asp
SQL query: SELECT [bestelonderdeelnummer], [bestelbonnummer], [debiteurnummer], [crediteurnummer], [omschrijving], [aantal], [inkoop], [verkoop], [totaalinkoop], [totaalverkoop], [winst], [datum], [inkoopstatus], [categorie], [medewerker], [besteldvoor], [besteldiov], [artikelcode], [factuurnummer], [Inkoopfactuur] FROM [Bestellingen]

Tooltje wat ik gebruik:

http://www.asp-generator.com/

Alvast bedankt,

Katashi

Hoi,

Nadat je de database hebt geopend, sluit je deze ook weer af?

Kun je misschien de broncode van bestellingen_index.asp plakken?

Bedankt voor je reactie. Ik heb nu een andere tool genaamd "Iron Speed" en deze bevalt me goed :) Kan er al aardig mee overweg. Ik ben eigenlijk ook helemaal geen applicatieontwikkelaar maar een ICT/Netwerkbeheerder, maar krijg soms deze zooi me toegeschoven :(

Maar goed, het is gelukt, dees mag dicht en toch bedankt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan