Error Loading Operating system !! :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

dop445

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 jul 2009
Hallo

Ik heb een laptopgekocht en ze hebben een kill cd gebruikt om alles vandeze laptop afte gooien.
maar door die cd is windows vista er ook af.
Maar nu wil ik windows xp professional er op doen maar ik krijg elke keer als ik mijn computer opstart: Error Loading Operating system.
Ikheb me al helemaal kapot gezocht dus vandaar dat ik deze bericht plaats op forum.

Ik hoop dat u/jullie snel kunnen reageren.

gr mickey

hallo mickey,

kreeg je dit toen je xp wouw installeren of toen je hem al geïnstalleerd had ?

als je dit kreeg na de instalatie moet u het nog een x proberen te instaleeren maar dan moet je ze eerst wisse met de instalatie volgens mij met de knop delete .

mvg,ericosman

Beste ericosman

ik heb deze laptop gekocht op een veiling en ze hebben hem helemaal leeg gegooid met een kill cd
ik zou graag windows xp willen instaleren maar dat gaat niet omdat mijn laptop alleen maar: Error Loading Operating system. aangeeft :(
ik heb dus no ggeen 1 x windows xp erop kunnen zetten vanwege die Error loading operating system.
zou er dan nog een manier zijn ?

gr mickey

heb je een xp cd ? zo ja doe het volgende :

1.start de laptop
2.open de bios
3.verander in de bios dat hij eerst de cd/dvd drive moet laden ( zet hem als eerste )
4. herstart je pc
5. er komt nu na de bios klik op een toets om blablabla en klik op een toets en het instaleeren begint :)

ericomans

Ik heb het geprobeerd ik heb de cd/dvd drive bovenaan gezet in de bios
daarna heb ik hem opnieuw opgestart met de cd erin.
met opstarten zie ik als eerst een grote HP en dan kan ik met escape naar het menu maar in dit geval moest dat niet dus liet ik hem verder opstarten maar helaas krijg ik weer: Error Loading Operating System :(
ik weet nietof er nog iets is watkan zo niet dan in iedergeval bedankt ;)

gr mickey

ja hij vraagtbij mij zelfs 2 x of ik wil opslaan en heb bij allebij ja geklikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan