Error melding Internet Explorer.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ed58
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ed58

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Goedemorgen allemaal, mijn vriendin heeft een dialup connection. Op het ogenblik is het zo dat iedere keer dat zij naat een site toe wil gaan de melding, Internet Explorer cannot display the webpage, verschijnt. Browser cache is opgeschoond ook de cookies. Is er iemand die weet of dit met de dialup te maken heeft, of dat er misschien iets anders ann de hand is? Bij voorbaat heel hartelijk dank.:o

Ik heb ook problemen met ie. Zijn we niet de enige. Wel vreemd dat er hier niemand op reageert.
Helaas kan ik je niet helpen, want ik wilde hier net dezelfde vraag plaatsen.:confused:

Helaas geen reactie...Probleem is inmiddels opgelost. Gewoon Firefox geinstalleerd. Great Browser.:thumb:

Hoi Ed58 Ik heb ook ff , gebruik ik altijd. Alleen de hotmail kan ik er niet mee openen.
Ik heb al eens gekeken of ik die instelling kan aanpassen, maar vind niet waar en OF het wel kan, weet ik ook niet.:confused:

Hiya gitana, what I did in firefox was, type in the Browser: www.msn.nl , Then you can log in into your Hotmail..?:confused:

Jaaaaaaaa, dat kan ik ook. Maar waarom via een omweg???
Normaal kon ik via het poppetje inloggen en dan daar de post openen. Ging gemakkelijker, toch??? ik kan nu wel gewoon inloggen, maar geen post bekijken, moet ik dat doen via ff. snap je? Dus ik snap niet hoe dat kan.:mad:

Ooops, I am so sorry...laugh. Ik begrijp wat je bedoelt. Helaas weet ik daar het antwoord niet op. Wish I did.:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan