error melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tjico30

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2001
Berichten
342
Bij het opstarten van een spelletje ( die ik zojuist heb geinstalleerd )voor mijn zoontje krijg ik een foutmelding waardoorhet spel het niet doet ( bijgesloten)
Wie weet waar dit door komt ?
 

Bijlagen

  • Doc1.doc
    25 KB · Weergaven: 57
Zo ja, dan heeft het spel moeite met het herkennen van de videokaart....

Remedie [van de Lego site]

Q. 'UNABLE TO SET MESSAGE DRAIN"

A. First we should uninstall LEGO Racers completely from the system. Follow the instructions below to uninstall and reinstall the software. You should also make the other changes listed to correct the error.

- Click on START, PROGRAMS, LEGO MEDIA, LEGO RACERS, UNINSTALL LEGO RACERS
- It will ask you to confirm file deletion, and you should click YES. Once it is through uninstalling you will need to click OK to close the uninstall shield wizard.
- Insert the CD into the CD-Drive and the auto install should begin. You will want to be sure to install DXMEDIA and DirectX™ 6.1 when it asks.
- Close down any open Windows and go back to the Desktop. Find the shortcut for LEGO RACERS and right-click on it. From the drop down menu that appears, left-click on PROPERTIES.
- On the PROPERTIES screen find the box called TARGET, it should read something like "C:\Program Files\LEGO Media\Games\LEGO Racers\LEGORacers.exe".
- Add -novideo to the end of this line so that it becomes "C:\Program Files\LEGO Media\Games\LEGO Racers\LEGORacers.exe" -novideo
- Click on APPLY and then OK (or possibly CLOSE).
- Use this shortcut to run LEGO Racers.
 
Heel knap dat je de naam van het spel weet.
Ik heb het echter geprobeerd mar helaas helpt het niet
 
Ook niet als je
"C:\Program Files\LEGO Media\Games\LEGO Racers\LEGORacers.exe" -novideo
als "Doel" in de snelkoppeling zet? [dat -novideo is belangrijk]

Het is al een redelijk gedateerd spel [maar wel leuk], ze praten daar over DirectX 6 terwijl we nu al aan 9c zitten [voor Vista zelfs 10]

Misschien kun je het bij het installeren nog eens via de "Wizard programmacompatibiliteit" proberen... te vinden onder bureauaccessoires......
 
Lego racers

Ik denk dat ik de oplossing heb gevonden voor jou en tot aan een kwartier geleden dat van mij. Achter op het hoesje van lego racers staat een trouble shouters link. Uiteindelijk word je omgeleid en kom je op:

http://www.dice.nl/Trouble/general_problems.htm


Daar aangekomen ga je op zoek naar deze link: Indeo Codec
When you start a game and the Pc asks for a Indeo Codec Click here to download ( Ik had precies dezelfde error in spel als jij had)

Het heeft me tot ik dit vond een nachtrust en vandaag 3 uur zoeken gekost maar eenmaal geïnstaleerd en.......LEGO RACERS WERKT WEER!

Op mijn oude pc deed hij het al en ook voor mijn zoontje is dit spel veruit favoriet. Ik hoop dat ik jou en je zoontje ook heb kunnen helpen.

Groet,

Fem
 
Hm 2001 zie ik,.....nou beter erg laat dan nooit!

Ik denk dat ik de oplossing heb gevonden voor jou en tot aan een kwartier geleden dat van mij. Achter op het hoesje van lego racers staat een trouble shouters link. Uiteindelijk word je omgeleid en kom je op:

http://www.dice.nl/Trouble/general_problems.htm


Daar aangekomen ga je op zoek naar deze link: Indeo Codec
When you start a game and the Pc asks for a Indeo Codec Click here to download ( Ik had precies dezelfde error in spel als jij had)

Het heeft me tot ik dit vond een nachtrust en vandaag 3 uur zoeken gekost maar eenmaal geïnstaleerd en.......LEGO RACERS WERKT WEER!

Op mijn oude pc deed hij het al en ook voor mijn zoontje is dit spel veruit favoriet. Ik hoop dat ik jou en je zoontje ook heb kunnen helpen.

Groet,

Fem
 
lego racers

bij ons stoppen we het spelletje in het laatje,
en daarna zegt hij:

"doe de cd erin en druk dan op de enter-toets"

wij kijken, maar hij zit er echt in!
maar hij blijft maar zeggen van niet. :s
weet iemand iets wat ons kan helpen?
 
@ mijk

Ik zie dat je al een eigen topic hebt gestart :thumb:
Dit topic gooi ik op slot daar deze uit 2007 stamt en niet meer acctueel is. Daarbij is het volgens de huisregels ook niet toegestaan om "in te breken" in het topic van iemand anders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan