Error Met Alles Wat Ik Download

Status
Niet open voor verdere reacties.

BBarzane

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2007
Error Met Alles Wat Ik Download (OPGELOST!!)

Beste Mensen,

Sinds dat ik windows opnieuw hebt geinstalleerd krijg ik met alles wat ik download een foutmelding, het is me gelukkig wel gelukt alle updates op te halen van windows, maar demo's van spellen, winrar, etc etc dat lukt me simpelweg niet ik krijg steeds verschillende errors!
onder andere dat het downloaden niet voltooid kon worden, of iets met nsis, en het valt me ook op dat ik filmpjes op youtube niet kan afkijken, hij stopt met afspelen op ongeveer de helft van de film, dit geld overigens niet voor wmp daarin kan ik wel gewoon een filmpje bekijken, maargoed mischien heeft dit allemaal iets met elkaar te maken.
Videokaart en geluidskaart is goed geinstalleerd!!!
Ik weet hier verder even geen raad mee.

Groetjes BBarzane

Laatst bewerkt:
re:

Ik kan zelfs java niet downloaden, dat bedoel ik nou dan krijg ik een foutmelding als ''this installation is corrupt and cannot be used'', het is altijd weer dat corrupt gedoe, terwijl dat gewoon niet zo is.
Met winrar hetzelfde verhaal, nou heb ik winrar via een netwerk verbinding van een andere pc gehaald en dan kan ik het wel installeren, maar dan kom ik op het volgende, als ik een game demo van een site afhaal zoals fileplanet.com en de demo is in rar file dan komt er te staan this file is corrupt and cannot unpack.
Het is dus altijd corrupt met bijna alles, en zoals ik al zei filmpjes op youtube kan ik niet volledig afkijken want hij stopt er gewoon mee op de helft.

Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen want dit is niet leuk meer, heb ik net windows weer opnieuw geactiveerd beginnen de problemen alweer:(

Probeer eens te downloaden in veilige mode met netwerkondersteuning.

Beste D2Freak,

Als ik iets wil downen dan krijg ik de melding

De systeembeheerder heeft het systeem zodanig ingesteld dat deze installatie niet kan worden uitgevoerd.

Opgelost

Het is opgelost:cool::thumb::thumb:

Het lag aan de nvidia network manager, ik heb die verwijdert omdat ik steeds een bsod kreeg waarin NVTcp.sys met een beetje uitzoeken zag ik dat het aan nvidia firewall/network manager lag.
Maargoed die is nu weg en kan gewoon weer alles downloaden en bekijken:D:cool::thumb:

bedankt voor de reacties though

Het is opgelost:cool::thumb::thumb:

Het lag aan de nvidia network manager, ik heb die verwijdert omdat ik steeds een bsod kreeg waarin NVTcp.sys met een beetje uitzoeken zag ik dat het aan nvidia firewall/network manager lag.
Maargoed die is nu weg en kan gewoon weer alles downloaden en bekijken:D:cool::thumb:

bedankt voor de reacties though

Gelukkig! Bedankt voor het plaatsen van de oplossing!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan