Error met sessions.php

Status
Niet open voor verdere reacties.

peetH1984

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2005
Hey!

Ik heb een probleempje, ik graak niet meer op een bepaalde site, dit komt er elke keer op sinds gisteren ;

---------------------------------------------------------------------------------------------------

phpBB : Critical Error

Error creating new session

DEBUG MODE

SQL Error : 145 Tabel './6198forum/sessions' staat als gecrashed gemarkeerd en dient te worden gerepareerd

INSERT INTO sessions (session_id, session_user_id, session_start, session_time, session_ip, session_page, session_logged_in, session_admin) VALUES ('45fdb037017ffeb0eb6689ad9e52fd2e', -1, 1161549682, 1161549682, '54c17ef0', 0, 0, 0)

Line : 187
File : sessions.php

-------------------------------------------------------------------------
Ik heb zelf al wat opgezocht en het zou te maken hebben met een bestandje ofzo dat ervoor zorgt dat ik kan inloggen?
Kan iemand mij soms helpen/zeggen wat ik kan doen?

Alvast bedankt!

Is dit phpBB forum van jouzelf of van iemand anders? Indien van iemand anders, kun jij natuurlijk niets doen, behalve een mailtje sturen aan de beheerder van het forum om hem van de problemen op de hoogte te stellen.

Indien dit forum van jouzelf is, lijkt me de melding nogal duidelijk: Er kan niets aan de tabel sessions in de database 6198forum worden toegevoegd, omdat de tabel corrupt is geraakt. Het wordt dan een kwestie van repareren.

De volgende link kan interessant voor je zijn, m.b.t. het repareren van MySql tabellen:
klik hier

Succes,

Tijs.

ah okay bedankt!
Het is niet mijn forum maar ik dacht dat het iets met cookies te maken had ofzo,
toch bedankt voor de moeite alleszinds
ciao!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan