Error number 37

Status
Niet open voor verdere reacties.

thepass

Verenigingslid
Lid geworden
7 aug 2008
Goedenavond

Als ik het programma BPM Studio probeer te installeren dan krijg ik de melding "error number 37" en de mededeling : "please check your target location and try again"
Ik heb geprobeerd om het zowel op C als op D te installeren, maar telkens eerder genoemde melding.
Heeft iemand hier de oplossing voor ?

Mijn dank

vr gr

Robbert-Jan Thepass

Laatst bewerkt:
Met opmerkingen als: "Ik heb geprobeerd om het zowel op C als op D te installeren" hebben we hier niet zoveel aan:
Wáár op C: en op D: wilde je gaan installeren?
Je hebt namelijk standaard géén schrijfrechten in de C: hoofdmap, bijv.
Wél in de C:\Program Files map en/of de C:\Program Files (x86) map...

Tijs.

aan Tijs

Hartelijk bedankt voor je snelle reactie
Ik probeer het hier te instaleren : C:\Program Files\ALCATech\BPM-Studio 4 Profi
Deze locatie geeft het programma zelf aan.
Heb in de bijlage de melding geplakt.

Bijlagen

Zo een paar schoten voor de boeg:
a. Hoeveel ruimte heb je nog vrij op de C: schijf? Moeten (liefst) minstens 10 Gigabyte zijn.
b. Ik krijg het idee dat het probleem zit in het schrijven naar (een submap van) C:\Windows\Temp.
Maak de map C:\Windows\Temp eens leeg. Doe dit natuurlijk pas minstens een minuut nadat je de software-installatie hebt afgebroken.
Het kan zijn dat je niet alles kunt opruimen in die Temp map. Bestanden/mappen die je niet kunt verwijderen met rust laten en doorgaan met de volgende map/bestand, zodat de map 'zo schoon mogelijk' is gemaakt.

Succes,

Tijs.

Beste Tijs,

Ik heb jouw schoten voor de boeg nagekeken. Ik heb nog 16G vrij geheugen op C. De map Temp heb ik ook nagekeken,er staat 114kb in. Zoals je al zei sommige dingen kan ik niet verwijderen en dat is die 114kb.

Hij geeft onderin het foutmeldings bericht inderdaad iets aan met de map Temp n.l.

"Filename:C:\Windows\Temp_ISTMPO.DIR\mmrtkml.exe.

Vr.Gr Robbert-Jan Thepass

O.b.v. deze link, de laatste posting heb ik nog een schot voor de boeg:
Je hebt het pakket illegaal gedownload en het bevat een virus, namelijk dat Mmrtkml.exe.

Als dit klopt vind ik spijtig dat ik hier tijd in gestoken heb.

Tijs.

Beste Tijs,

Ten eerste heb ik dit NIET gedownload. Het is een officiele versie van een collega.
Ten tweede zijn wij geen computerexperts en vragen als "leken"om hulp. Daarvoor zijn wij ook lid van deze site.

De door jou gebruikte toonaard in jouw antwoorden zoals:
"Als dit klopt vind ik spijtig dat ik hier tijd in gestoken heb"
"Met opmerkingen als: "Ik heb geprobeerd om het zowel op C als op D te installeren" hebben we hier niet zoveel aan"

zijn niet erg stimulerend.

Wij gaan de oplossing elders zoeken. Succes verder.

Vr.Gr Robbert-Jan Thepass

Je zou beter kunnen lezen: Ik schrijf: "Als dit klopt..."
Oftewel: Ik houd (blijkbaar terecht) een slag om de arm.

En (bijv.) over die bestandslocatie heb ik ook aangegeven dat de aangegeven opslaglokatie er wel degelijk toe doet.

Niet dat ik me hier ga verdedigen, maar een beter onderbouwd oordeel zou geen kwaad kunnen, vind ik.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan