error on startpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

hekkie

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2003
Berichten
25
De laatste dagen reageren de startpagina-items niet meer op mijn muis (dubbelklik) Wel als ik het adres in typ. Onderin verschijnt "error on page"
Sommige items onder Favorites vliegen er zelfs met een knal uit bv Eurobench.com, zelfs als ik het adres typ.
Wie heeft een idee? (viruscheck is gebeurd)
 
Wat bedoel je precies met "startpagina-items"? De links op je startpagina ofzo?

Welke Internet Explorer versie heb je? En wat zijn de eventuele (exacte) foutmeldingen?
 
Casper,
Ik bedoel inderdaad de links op startpagina, onverschillig welke ik neem, links onderin beeld staat error on page. het lijkt wel of het erger wordt!! Ik heb IE 6.0
 
Alleen de links op je startpagina (welke) of ook op andere pagina's?

Computer gescand op spyware?
 
Casper,
Inderdaad hij werkt alleen niet bij de links op startpagina.nl. Bij zonnet, ilse heb ik geen probleem.
Op spyware heb ik gecontroleerd en er een aantal uitgegegooid maar dat verandert niks. Ik voer nog wat tests uit bij andere sp's.
 
Tijdelijke internet bestanden+cookies al eens verwijderd?
 
nog steeds niks; cookies weg, tmp's weg, probleem blijft.ra-ra! Zie morgen wel verder.
 
Gees, bedankt voor je hulp maar het werkt niet, althans het wissen van de cache bestanden geeft geen resultaat. Ik heb overigens geen Norton.
H
 
Misschien dat deze link (tips van Bennie+Ton) op jouw probleem van toepassing is?
 
Probleem is opgelost met:
1. Click Start, click Run, and type the following command in the Open box:
rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 C:\windows\inf\ie.inf

Thanks for all.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan