Error-safe

Status
Niet open voor verdere reacties.

PKingswood

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2004
Ik krijg de laatste tijd tijdens het internetten geregeld de vraag of ik "Error-safe" wil downloaden en installeren.
Is dit een betrouwbaar :thumb: antivirus-programma of is dit gewoon rotzooi :mad: (spyware)?

Nou, dat had ik net dus ook. Heb het weggeklikt, maar toch zit ik nou met de rotzooi: heb er nou Winfixer opstaan en krijg het niet weg met Spyboth en ook ewido erover. Maar ben het nog niet kwijt. Dus oppassen. Maar of het helpt?? Bij mij niet althans. Dus ECHT ROTZOOI.:evil:

gitana probeer eens spybot in de veilige modus op te starten en scan dan nog eens.

gitana zei:
Nou, dat had ik net dus ook. Heb het weggeklikt, maar toch zit ik nou met de rotzooi: heb er nou Winfixer opstaan en krijg het niet weg met Spyboth en ook ewido erover. Maar ben het nog niet kwijt. Dus oppassen. Maar of het helpt?? Bij mij niet althans. Dus ECHT ROTZOOI.:evil:

Plaats dan een Hijack This Log.

• Lees eerst dit bericht goed door: *klik*

• Kijk hier voor uitleg Hijack This+download: *klik*

• Plaats daarna je Hijack This Log in de volgende sectie: *klik* Vermeld daar ook je probleem erbij.

Zie ook deze mededeling waarom je een Hijack This Log op een ander forum moet plaatsen: *klik*

gitana zei:
Nou, dat had ik net dus ook. Heb het weggeklikt, maar toch zit ik nou met de rotzooi
Wat bedoel je nu precies? Sommige sites geven nu eenmaal ErrorSafe en WinFixer pop-ups, dat hoeft niet te betekenen dat je pc geïnfecteerd is. Krijg je die pop-ups steeds, ongeacht welke sites je bezoekt, dán ben je wel geïnfecteerd en moet je Gezina's advies opvolgen.

Hallo allemaal, ben het kwijt denk ik. Ben gister geholpen op Aso. Heb vandaag geen last meer gehad. Zal morgen nog eens scannen met spybot voor de zekerheid. groetjes Gitana

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan