Error tijdens spelen....

Status
Niet open voor verdere reacties.

frietjem

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2009
Berichten
98
hallo,

ik heb sinds kort draadloos internet en dus dacht ik:rolleyes:: ''ik ga counter strike spelen''.

maar ney hoor:(..... als ik het het voor 5 min speel( soms minder) krijg ik een error message waar ik soms gek van wordt:mad::evil:. Het is de volgende error message: net_sendPacket Error: WSAEINTR

weten jullie misschien hoe ik dit kan voorkomen en weer lkkr kan game:confused::thumb:

alvast bedankt!!:D
 
Waarschijnlijk is je draadloos internet niet helemaal goed genoeg volgens het programma zelf. Want hij krijgt een bepaald pakketje niet verstuurd waardoor jij dus die foutmelding krijgt. Kan je het eventueel is op een andere computer proberen die wel via het draadje internet krijgt?
 
Waarschijnlijk is je draadloos internet niet helemaal goed genoeg volgens het programma zelf. Want hij krijgt een bepaald pakketje niet verstuurd waardoor jij dus die foutmelding krijgt. Kan je het eventueel is op een andere computer proberen die wel via het draadje internet krijgt?

mijn broer kan het wel spelen zonder enige gezeik.....:(
 
Www.Steampowered.com
Maak een account aan en raadpleeg de Customer Support van Valve.
Valve zegt ook dat het delen van een Inet verbinding, soms foutmeldingen kan veroorzaken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan