Error:toegang geweigerd utorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

rockanje

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2007
Goedemorgen allemaal,
Ik heb net Utorrent geinstalleerd op mijn computer. Een dell inspiron 530 (vista). Het installeren heb ik via een handleiding gedaan, snelheid getest, getest of de juiste poort open stond. Alles stond goed.
Nu wilde ik iets downloaden en dat deed hij ook een aantal seconden maar daarna kreeg ik een rood kruisje met een error: toegang geweigerd. Als ik op de error klik dan krijg ik een popup met torrent properties. Alles staat op default. Wie weet wat ik nu moet doen om toch te kunnen downloaden? Alvast bedankt voor de moeite.
ps, had eerst bitcomet om te downloaden maar daar kwam ik nooit boven de 2 kb/s uit. Ik heb Chello classic.

Dat "toegang geweigerd" kan simpelweg zijn omdat je niet geregistreerd staat bij de tracker.... veel torrent sites zijn slechts een verzamelplaats van links naar torrents die bij een andere tracker staan... vaak wordt dit bij de "comments" of downloadinfo wel aangegeven..... Even checken wie de tracker is en je dan registreren...

thanxx

ErpCity, thanxx. Hij doet het nu wel. Beetje dom van mij misschien om me niet eerst te registreren. Bij bitcomet ging hij dan wel door met downloaden alleen met veel mindere snelheid. Misschien lag dat ook wel daaraan dan. Nu met Utorrent gaat hij veel sneller. Bedankt voor je snelle reactie. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan