Error Windows Live

Status
Niet open voor verdere reacties.

grace101

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
De laatste tijd krijg ik regelmatig deze fout melding.
Wat kan ik hieraan doen?

woensdag 12 februari 2014 10:01:44

Version: 15.4.3502.922

OS Version: Microsoft Windows NT 6.1.7601 Service Pack 1
Runtime version: 2.0.50727.5472
Shutdown started: False
Program: "C:\Program Files (x86)\Windows Live\Mail\wlmail.exe"

Memory Load: 55%
Total Physical: 4007 MB
Available Physical: 1792 MB
Total Page File: 8013 MB
Available Page File: 5416 MB
Total Virtual: 2047 MB
Available Virtual: 1128 MB
Available Extented Virtual: 0 MB

Er is een onverwachte fout opgetreden
Er is een onverwachte fout opgetreden in de toepassing.

System.NullReferenceException: De objectverwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld.
bij WindowsLive.Writer.PostEditor.MainFrameWindowAdapter.CloseSubjectSpellcheckWordRange()
bij WindowsLive.Writer.HtmlEditor.HtmlEditorControl.CheckSpelling(String contextDictionaryPath)
bij WindowsLive.Writer.PostEditor.ContentEditor.CheckSpelling(String spellingContextDirectory)
bij WindowsLive.Writer.PostEditor.TextEditingCommandDispatcher.CheckSpellingCommand.ExecuteWithArgs(ExecuteEventHandlerArgs args)
bij WindowsLive.Writer.PostEditor.TextEditingCommandDispatcher.TextEditingCommand.ExecuteWithArgs(Object sender, ExecuteEventHandlerArgs ea)
bij WindowsLive.Writer.ApplicationFramework.Command.RaiseEvent(Object eventKey, ExecuteEventHandlerArgs e)
bij WindowsLive.Writer.ApplicationFramework.Command.OnExecute(ExecuteEventHandlerArgs args)

Windows Live een keer opnieuw installeren of upgraden naar de laatste versie? Volgens mij kan dat zelfs via Windows update (ik dacht dat windows live updates ook via Windows update binnenkomen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan