Error Wise0123.dll, CRC does not match.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kilat
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kilat

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Beste!

Ik heb een probleem! Een groot probleem namelijk.
Ik wil wat installeeren maar dat lukt steeds niet, totdat ik op het probleem komt (error):

Could not extract wise0123.dll to C:\Docume~1\*****\Locals~1\Temp\***.temp, CRC does not match

Ik heb vandaag zelfs Windows XP helemaal opnieuw geinstalleert en nog steeds het zelfde error?

Hoe komt dit.
Ik hoop dat iemand me kan helpen, mijn computer is helemaal fresh!
Geen reg fouten e.d.

Bedankt!
ShEnTo

Datafout CRC betekent Cyclic Redundancy Check.
Het is een soort Checksum Error. Een manier om eenvoudig wiskundig vast te stellen of het bestand nog het zelfde is als het origineel. Jou computer maakt dus waarschijnlijk geen fout, het datapakket is niet meer zoals het zou moeten zijn volgens de makers. Dat komt nou eenmaal voor. De reden is meestal niet te achterhalen maar als het toch aan jou ligt dan is het de manier van downloaden (gebruik een andere foutcontrole of een downloadmanager) of de CDRom is niet goed meer (voorzichtig schoonmaken kan wel eens helpen) Als het aan de CDRom kan liggen dan moet je soms een herstelprogramma gebruiken. Probeer dan bijvoorbeeld CDCheck 3 eens http://www.softwarepatch.com/software/cd-recovery.html Het is helemaal niet ondenkbaar dat de IO (Input Output van jou moederbord niet goed meer is. In dat geval kan je de meeste grote pakketten niet meer installeren. Ik heb Pentium 3 computers gehad met moederborden die eigenlijk waren ontworpen voor een eerder soort processoren en heel snel een kapotte IO hadden. Volgens mij is het dan einde verhaal of je bent aangewezen op gebruik voor eenvoudige taken. Hopelijk weet je nu iets meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan