error xbox360 game branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

$ man

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2002
hallo,
ik heb 2 xbox360 games gedowload die ik wil branden. ik heb nu wel vaker gebrand maar ben er een tijdje uitgeweest en heb een nieuwe brander van philps dat double layers kan branden. maar of ik nu met clonecd of imgburn brand steeds bij 51% geeft hij een error aan bij beide spellen. bij imgburn kreeg ik deze error:

I/O Error!

Device [0:1:0] PHILIPS DVDR1660P1.3(Di) (ATA)
ScsiStatus: 0x02
Interpretation: Check Condition
CDB: 2A 00 00 1D 34 E0 00 00 20 00
Interpretation: Write (10)-Sectors: 1914080-1914111
SenseArea: 70 00 03 00 00 00 00 12 00 00 00 00 0C 00 00 00 00 00 00 01 02 03 04 05
Interpretation: Write error

ik heb geen idee wat er mis is als iemand een idee heeft hoor ik het graag alvast bedankt

Te hoge brandsnelheid? Geprobeerd om met DVD Decrypter de image te branden?

nee snelheid is 2x-2.4x en met dvd decrypter lukt het ook niet.

Ander merk Dual-Layer schijfjes geprobeerd?

Zijn er nog andere meldingen, dan die je aangaf?

Ik krijg het idee, dat de brander de tweede laag niet goed kan bereiken, gezien je op 51% die fout krijgt.

PS Clonecd brand geen dvd's, dan moet je Clonedvd hebben voor zover ik weet.

clonecd brand wel dvds heb ik eerder gedaan maar ik krijg ook het idee dat hij de tweede laag niet pakt, weet je of er voor de brander instellingen zijn die ik moet wijzigen of zo

Ik ben zelf geen fan van Philips branders, als er al wat ingesteld moet worden, dan moet je dat in de brandsoftware zoeken. Ik heb zelf 2 Plextor dvd branders en heb nooit wat bij de branders moeten instellen, alleen in de brandsoftware. Nu gebruik ik niet de brandsoftware die jij gebruikt.

PS moet je niet naar de Koemarkt koninginnedag vieren?:)

dan kijk ik wel het boekje na thanx
koemarkt is niets voor mij, mijn feest begint vanavond

Oke laat het maar weten of je wat gevonden hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan