Error zonder code tijdens online gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Omejozz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jan 2010
Hoi,

Ik heb sinds een paar dagen een Wii, tweedehands. (Geruild tegen mijn xbox360)
Deze heeft een softmod gekregen van de vorige eigenaar en speelt vrijwel zonder enig probleem alle spellen af die erbij zitten (originele en backups).

Nu heb ik echter al een paar dagen last van het volgende probleem.

Tijdens het spelen van Mario kart (backup game) kan ik online een race of 3 rijden en dan opeens krijg ik (meestal midden in een race) een scherm met een foutmelding.
De exacte text weet ik niet maar er staat in ieder geval geen error code bij, alleen dat er een error is en dat ik de Wii moet uitschakelen en weer inschakelen.
Als ik dat doe dan kan ik weer probleemloos een race of 3 rijden en dan krijg ik weer hetzelfde, op den duur best irritant.

Ik heb zelf het vermoeden dat het vast wel iets te maken heeft met het feit dat de Wii ge-softmod is en dat er niet een origineel spel in zit. Maar ik heb geen idee wat ik eraan kan doen. Ik weet ook niet welke versie (ofzo) er gemod is...

Zoals je kunt lezen ben ik nog een beetje een Wii-noob, maar ik was handig genoeg om mijn Xbox360 te softmodden dus met de juiste tips en hints hoop ik dit ook op te kunnen lossen.

Ik hoop dat iemand mij een beetje op weg kan helpen want Google is niet echt behulpzaam als je geen errorcode hebt.

Alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan