Na een aantal keren op een link geklikt te hebben verschijnt:Error 226 at 031765B3. Klik op O.K. en de pagina verschijnt ,soms ,Wat is dit?anders moet ik de pc opnieuw opstarten want het "systeem is bezet"Wat is dit?bij voorbaat mijn dank.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Raceman
Er kunnen wat bestanden beschadigd of weg zijn. Het beste kan je een update van Microsoft installeren die weer wat benodigde bestanden plaatst.
Deze is te downloaden vanaf:
http://www.microsoft.com/downloads/...61-7a9c-43e7-9117-f673077ffb3c&displaylang=en
Succes.
Geplaatst door XP_PC
Ik snap er nog steeds vrij weinig van :8-0:
Geplaatst door Raceman
Wat snap je er niet aan dat er bestanden van Windows beschadigd/verwijderd kunnen zijn?
Dit kan door allerlei redenen veroorzaakt zijn zoals virus, spyware, adware, verwijderen/aanpassen van DLL bestanden, versie verschil problemen, etc.
Een foutmelding die door vele oorzaken kan voorkomen dus.
De update van Microsoft die ik heb geplaatst installeert wat nieuwere versies van dit aanstuur bestanden. Over het algemeen heb ik gelezen dat dit bij de meeste mensen voldoende heeft geholpen.
Een scan op virussen/trojans/ad-/spyware is sowieso ten allertijden aan te raden.
Geplaatst door Raceman
En dat de topic onder de windows categorie thuis hoort ben ik het wel mee eens.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.