error

Status
Niet open voor verdere reacties.

teun vos

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2002
Na een aantal keren op een link geklikt te hebben verschijnt:Error 226 at 031765B3. Klik op O.K. en de pagina verschijnt ,soms ,Wat is dit?anders moet ik de pc opnieuw opstarten want het "systeem is bezet"Wat is dit?bij voorbaat mijn dank.

Geef eens wat informatie.

Op welke link?
Met welk programma op een link?
Welk besturingssysteem?

teun,

Hoort deze vraag ergens anders bij?
Zo nee vertel eens met welke software dit dat gebeurd.

errors

bedankt,heb geupdatedzien wel wat er van komt.
p.s.je doet je naam wel eer aan! Ik kreeg zoals je kunt zien nog een aantal andere reacties:Die doen net of ik een atoombom moet deprogrammeren.
Geplaatst door Raceman
Er kunnen wat bestanden beschadigd of weg zijn. Het beste kan je een update van Microsoft installeren die weer wat benodigde bestanden plaatst.

Deze is te downloaden vanaf:
http://www.microsoft.com/downloads/...61-7a9c-43e7-9117-f673077ffb3c&displaylang=en

Succes.

Ik snap er ook nog steeds niks van.
En al helemaal niet waarom dat in deze sectie staat.
maar Teun als jij iets vraagt dan wil jij geholpen worden.
Als wij dan reageren dan is het ook weer niet goed. (lees atoombom)

maar de volgende vraag mag wel duidelijker zijn hoor.

Geplaatst door XP_PC
Ik snap er nog steeds vrij weinig van :8-0:

Wat snap je er niet aan dat er bestanden van Windows beschadigd/verwijderd kunnen zijn?

Dit kan door allerlei redenen veroorzaakt zijn zoals virus, spyware, adware, verwijderen/aanpassen van DLL bestanden, versie verschil problemen, etc.

Een foutmelding die door vele oorzaken kan voorkomen dus.
De update van Microsoft die ik heb geplaatst installeert wat nieuwere versies van dit aanstuur bestanden. Over het algemeen heb ik gelezen dat dit bij de meeste mensen voldoende heeft geholpen.

Een scan op virussen/trojans/ad-/spyware is sowieso ten allertijden aan te raden.

brancard.gif

Geplaatst door Raceman

Wat snap je er niet aan dat er bestanden van Windows beschadigd/verwijderd kunnen zijn?

Dit kan door allerlei redenen veroorzaakt zijn zoals virus, spyware, adware, verwijderen/aanpassen van DLL bestanden, versie verschil problemen, etc.

Een foutmelding die door vele oorzaken kan voorkomen dus.
De update van Microsoft die ik heb geplaatst installeert wat nieuwere versies van dit aanstuur bestanden. Over het algemeen heb ik gelezen dat dit bij de meeste mensen voldoende heeft geholpen.

Een scan op virussen/trojans/ad-/spyware is sowieso ten allertijden aan te raden.

Hij vertelt niet eens waar het over gaat. Hij zegt dat alssie op een link krijgt 'ie foutmeldingen. Waar een link? In Windows, in een game, in IE, in Office, waar?

Dát snap ik ook wel. Maar hij vertelt zo weinig.

Ohja, hij geeft inderdaad niet zoveel informatie, maar genoeg om wat algemene informatie terug te kunnen geven.
En dat de topic onder de windows categorie thuis hoort ben ik het wel mee eens.

Geplaatst door Raceman
En dat de topic onder de windows categorie thuis hoort ben ik het wel mee eens.

Ik zat te wachten op zijn antwoord op de reeds gestelde vraag: "Welk besturingssysteem" :D

En Teun, werkt het nog wat beter sinds je die update hebt gedaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan