Error :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dyk0z

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2005
Hoi,

Als ik een programma afsluit bijv. Internet explorer Krijg ik de error

''De instructie op 0x01f34d7b verwijst naar geheugen op 0x0000000. De lees-of schijfbewerking (''READ'') op het geheugen is mislukt''

..:..HELP..:..HELP..:..

een hele mond vol ja :eek:

Alvast bedankt
:thumb:

Hallo

Heb je dat met meerdere programma's of enkel Internet Exlorer? Heb je het al lang? Heb je onlangs iets veranderd?

James:)

Als ik een programma afsluit bijv. Internet explorer Krijg ik de error

''De instructie op 0x01f34d7b verwijst naar geheugen op 0x0000000. De lees-of schijfbewerking (''READ'') op het geheugen is mislukt''

Probeer via systeemherstel (start-programma's-bureau-acc-systeemwerkset) eens een week of twee weken terug te gaan in de kalender van systeemherstel. Mogelijk helpt dat.

Nee ik ben ook MAANDEN terug geweest maar geen resulaat

Ik weet dat het een registerfout is, er ontbreken een aantal regels. Ik ga eens voor je zoeken.

Kan zo snel niets vinden, ik lees is een aantal game forums dat het inderdaad een onjuiste verwijzing in het register is maar nergens kan ik een oplossing vinden. Regcleaner misschien een idee, kun je vinden op www.download.com

Ik heb Regcleaner Gedownload maar geen resultaat:mad:

Maar toch bedankt:thumb:

regcleaner zal hier niet voor helpen. Dit ruimt het register alleen op.
Misschien dat een registry repair programma wel zal hebben. Volgens mij is registry mechanic zo'n programma, maar dat weet ik niet zeker. Iemand die dit kan bevestigen?

Heb ik gehad, is ook meer een regcleaner. Het kan echter ook de opbouw van het register herstellen. Dus... je kan het eens proberen. Maar ik denk dat je iets gaat moeten veranderen ipv opkuisen.

James:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan