Error

• Onderwerp starter Onderwerp starter FFOM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

FFOM

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2007
Hallo

Ik bouw nu een website via frondpage express en daarvoor gebruik ik vaak javascripts.
Nu heb ik vrij vaak dat als ik mijn pagina wil bekijken dat er eerst een error wordt aangegeven: dan staat er dit: Om de beveiliging van je computer te verbeteren, heeft internet explorer dit bestand beperkt in het weergeven van actieve inhoud, die mogelijk toegang verschaft tot uw computer, klik hier voor opties.

Als ik op toestaan klik, is alles gewoon prima.

De vraag is wat betekend het precies en wat moet ik ermee? blijft dit zo als hij op het net staat? of zit er mogelijk een fout in de javscript?

hoor graag iets van jullie XXX Ayla

Dit is een beveiliging van SP2 of een update. Die voorkomt dat zo'n script geblokkeerd wordt om je computer te beschermen tegen die ene keer dat het niet zo'n onschuldig script is als jij hebt ;)
Doe je niks tegen, als het na toestaan wel goed is, komt het ook goed op het internet, maar ook degene die de site bekijkt zal op toestaan moeten drukken. ;)

Volgens mij heeft het meer te maken met de beveiliging van script op de pc zelf of online
Online is in 9 van 10 gevallen active x wel toegestaan wordt zonder melding.
Dit zie je vanzelf wanneer je de site publiceert.
mvg Leo

Laatst bewerkt:
Met javascript krijg je inderdaad een waarschuwing onder XP SP2 en Vista als je het vanaf je harde schijf opent.

Eenmaal online komt de waarschuwing niet meer. :)

(Bezoekers van je website krijgen de waarschuwing niet. Met activeX hoeft het niks te maken te hebben, dat is een flash player oid.)

Vr.Gr. Egel.

Voor als je nu in de war bent, ik beaam de antwoorden van leofact en Egel:)

Alleen het deel over Active X ga ik mij niet over uitspreken;)

Hou het erop dat online de waarschuwing er niet is en dat je als je het zelf geschreven hebt (en anders eigenlijk ook niet tenzij het een dubieuze site is) geen aandacht aan de waarschuwing moet besteden en gewoon toelaten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan