Hoi,
Allereerst bedankt voor het lezen van mijn post. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. ik ben zelf geen computer newbie, echter dit probleem gaat mijn pet te boven
.
Mijn pc desktop deed al een beetje raar. Dus ik besloot om er een nieuwe windows op te zetten. Ik heb de gehele harde schijf geformateerd (slow) en de setup van windows xp gerund. Echter zodra ik bij het einde van de setup was (35 minuten later) kreeg ik de onderstaande error melding op een blauw scherm. Ik kwam dus niet verder. Zowel oude windows als de nieuwe (die nog niet werkt) onleesbaar. Wat is het probleem, weten jullie dat? Bios probleem of hardware probleem? En wat nog belangrijker is...wat kan ik er aan doen? Al vast erg bedankt voor jullie tijd.
Wat ik zelf heb geprobeerd:
- Verschillende versies van win xp te gebruiken.
- Slow en quick format op de HDD voor de setup.
- Bios settings naar default gebracht
- Hdd ruimte gecontroleerd
MELDING:
Allereerst bedankt voor het lezen van mijn post. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. ik ben zelf geen computer newbie, echter dit probleem gaat mijn pet te boven

Mijn pc desktop deed al een beetje raar. Dus ik besloot om er een nieuwe windows op te zetten. Ik heb de gehele harde schijf geformateerd (slow) en de setup van windows xp gerund. Echter zodra ik bij het einde van de setup was (35 minuten later) kreeg ik de onderstaande error melding op een blauw scherm. Ik kwam dus niet verder. Zowel oude windows als de nieuwe (die nog niet werkt) onleesbaar. Wat is het probleem, weten jullie dat? Bios probleem of hardware probleem? En wat nog belangrijker is...wat kan ik er aan doen? Al vast erg bedankt voor jullie tijd.
Wat ik zelf heb geprobeerd:
- Verschillende versies van win xp te gebruiken.
- Slow en quick format op de HDD voor de setup.
- Bios settings naar default gebracht
- Hdd ruimte gecontroleerd
MELDING:
Code:
Er is een probleem gevonden, windows is afgesloten om schade te voorkomen.
Controleer of er voldoende schijfruimte beschikbaar is, schakel het stuurprogramma uit......blabla
Raadpleeg de hardwareleverancier voor een eventuele Biosupdate. Schakel BIOS-geheugenopties zoals Caching of shadowing uit....blabla
technische informatie:
*** STOP: 0x0000008E (0xC0000005, 0xBF81588F, 0xF783F78C, 0x00000000)
*** win32k.sys - Adress BF81588F base at BF800000, DateStamp 48025f2a
Laatst bewerkt: